Crazywoman Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Hvilken solkrem anbefaler dere til baby på 5,5 mnd som skal til sydligere strøk? Noen som har badet med babyene? I basseng eller sjø? Noen somhar forsøkt slik badedrakt med uv filter??
~**nuttis**~ Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Har kjøpt babyline 22.Så den hadde fått bra i test.
übermamma *5 pp* Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2223 Har selv den fra eucerin og den er god, med fysisk filter..ikke kjemisk god tur
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2006 #5 Skrevet 4. juni 2006 Vi bruker faktor 30 spray fra Eucerin Junior. Veldig enkel å spraye på. Men så små barn skal vel egentlig ikke få så mye sol på kroppen...? Hadde kjøpt klær med solfaktor på Apoteket om jeg var deg ! De har solhatt, bukse og genser med faktor 50, som man kan bade med og de tørker raskt. Så bruker du solkrem i ansiktet....
Gjest Skrevet 4. juni 2006 #6 Skrevet 4. juni 2006 Din baby skal ikke være i solen i det hele tatt - alt for liten. Jeg bor selv i Spania og kjøper solkrem faktor 30 til mine gutter. Husk å alltid ha på h*n caps/solhatt, og at h*n alltid er i skyggen hvis du ikke har h*n i sjøen eller bassenget. Min første ble født mars i fjor og var 3-5 mnd under den varmeste tiden her nede, og det var ikke noe problem å bade hverken i sjø eller basseng med ham. Men HUSK at når h*n ikke er i vannet (som oxo bør være kort tid) så må dere være i skyggen (under trær eller parasoll). Og såklart, man drar ikke og bader midt på dagen (mellom 12:00 og 15:00). Se og lær av de fastboende - pleier å være en gylden regel..... God tur og kos dere )
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #7 Skrevet 5. juni 2006 Takk for svar! Reiser på lørdag! gleder oss!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå