Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flytter også over fra BIM, hvor jeg var forferdelig lite aktiv ...

Jeg hadde termin 13. juni, men lille Are hadde det travelt, og meldte sin ankomst allerede på mammas bursdag 5. mai! Ganske så sjokkert da vannet gikk om natten. Men alt gikk bra. Are var 47 cm og 2630 gram, og det er jo ikke dårlig nesten seks uker for tidlig. Etter en uke på nyfødten på riksen kunne vi endelig komme hjem og være ordentlig familie sammen med storebror på snart to, som har vært masse hos mormor og bestefar i disse tider. En av fordelene med å være moden mamma, er jo pensjonistbesteforeldre!

Nå satser vi på at sommeren snart kommer, så er alt perfekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med Are og velkommen over. Lit mindre liv her på dib. Men like koselig:-)

Are (kjempefint navn.-) ville nok gi deg en ekstra fin bursdagspresang:-) Jeg er selv født på min mors bursdag og det har vært veldig koselig i alle år.

Skrevet

Gratulerer så masse med Are:-) og med vel overstått fødselsbursdag!!! Noen ganger kommer disse små plutselig ja;-)

Synes lille Are fortjener en liten Hellas tur jeg:-)

Skrevet

Takk for det! Vi er veldig fornøyde med navnevalget selv også!

Mammas bursdag vil nok komme litt i skyggen i årene framover, men det er helt greit!

Skrevet

Tusen takk! Og jo da, Are skal nok få seg en tur til Hellas i år, men jeg tror vi må velge en øy med flyplass, så skal vi heller komme sterkere tilbake neste år!

Skrevet

Paros har flyplass og Antiparos har en veldig kjekk lege og en superhyggelig fyr som driver apoteket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...