Gå til innhold

Anita


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg syns Anita er et fint navn, men det er kanskje litt "gammeldags" blitt? Dessuten kjennerjeg ingen andre/veit om noen som heter det, syns det er en fordel. Det er jo så lett å sammenlikne navn med person....?

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig navn, og så slipper du mest sannsylig at det er mange i klassen med samme navn! Jeg er 74 modell, så mitt problem er at kjenner for mange Anitaer (alle forsåvidt søte å kjekke jenter) til å kunne velge det navnet. Så, det ble noe litt mer moderne, nemlig Andrea.

 

Gå for Anita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er heller ikke veldig fan av anita, må jeg si. Det har mye med hvem jeg kjenner som har navnet, selvsagt, men har aldri vært begeistret for det.

 

Ellers synes jeg gammeldagse navn kan være virkelig vakre, så det skal man ikke tenke på:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Datteren vår heter Anita Lovise, så det sier seg vel selv hva jeg synes om navnet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjempesøtt navn. Min kusine heter det og derfor har jeg kun gode assosiasjoner. Bare en fordel at det ikke er så vanlig nå!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter selv Anita og er 27 år gammel. Det er ikke ofte jeg møter jenter som er yngre enn meg med samme navn. Har ikke hatt noen problemer med navnet mitt, men syntes kanskje det var litt kjedelig og litt for vanlig da jeg var tenåring.

 

Vanlig er det iallefall ikke i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...