Kitty75 Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Vi skal nå ut i jobb begge to og har en liten på snart ett år. Ettersom ingen av liker eller er flinke til å vaske, har vi innsett at vi trenger en vaskehjelp. Er det noen som har noen ideer til hvor jeg kan finne en pålitelig person som kan komme en gang i uken? Eller er det noen som kanskje kjenner noen som kunne tenke seg å hjelpe oss? Vi bor i Bergen (Fana).
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 byrå - gule sider eller se på annonse under arbeid utføres...
mammaja Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Sjekk på finn.no Spør etter flere referanser. Vi har hatt vaskehjelp siden junior ble født for 2 år siden. Det har vært den beste investeringen i forholdet vårt noensinne.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Da jeg gikk på ungdomsskolen og vgs var jeg littavhvert-hjelp for nabofamilien. Jeg vasket gulv, klær, ryddet og passet ungene. Alt etter hva de trengte hjelp til. Etter hvert ble jeg nesten som en ekstra storesøster for ungene. Jeg tror jeg ytet mer hjelp enn en vanlig vaskehjelp siden jeg var så fleksibel, og jeg tror de syntes det var betryggende å ha en "kjent" person i hjemmet. Hva med å sette nn en annonse i lokalavisen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå