Gjest Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 har gått og grått i oslos gater i dag...for jeg prøvde brudekjoler men finner ingen som kan måles med den jeg vil ha. det er bare at den jeg elsker koster mer enn 30 000 kroner..og det er jo nesten halvparten av budsjettet... vet ikke hva jeg skal gjøre. skal prøve kristins brudesalong i morgen, men er det ingenting der jeg liker så......vet j ikke hva jeg gjør. nei nå begynner tårene å trille igjen, skal jo nevnes at jeg er jo full av hormoner også da, men...
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 er forresten toi sposa 340-11 jeg snakker om http://www.toisposa.com/ 339-44 og A40-91 er også nydelige.. noen som ahr noen ideer?
Vekten 78 Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Huffda...kjedelig når man liksom har sett seg ut noe og det ikke går som man vil. Men på brudehuset på Lillestrøm, har du vært der? Har sett en kjole som ligner ganske mye på 339-44. Prøvde den selv faktisk. Blir jo ikke det samme, men det er jo verdt et forsøk. Ta med bilde av drømmekjolen. Lykke til!
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 da drar jeg innom der i morgen også..takk for tipset!! krysser fingrene..
Vekten 78 Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 bla. dennhttp://brudehusetlillestrom.no/brudekjoler/veromia-4e
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 ja jeg har sett på den...veldig fin, nå har jeg litt håp igjen da. http://brudehusetlillestrom.no/brudekjoler/novia-d-art-3'>http://brudehusetlillestrom.no/brudekjoler/novia-d-art-3 var også litt lik stil og http://brudehusetlillestrom.no/brudekjoler/novia-d-art var veldig fin oventil da. synes det er mange brudekjoler som er så like, de butikkene jeg har vært i til nå har bare samme versjonen av hvi enkel omtrent, men skal innom 4i lillestrøm i morgen, så me får sjå!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 Trøst deg med at, selv om du har sett kjolen din, trenger den ikke være fin på Blir fort anderledes enn hva man hadde tenkt seg. Jeg hadde også en drømmekjole...helt til jeg fikk den på meg, og jeg passa rett og slett ikke i den.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #8 Skrevet 26. mai 2006 Kjære venn, jeg forstår frustrasjonen din, men håper virkelig du finner kjolen du har lyst på.. Hvordan ser den ut da, kanskje jeg kan gi deg noen tips, for jeg giftet meg selv i 2004, og lette lette lette etter kjole.. Kos og godhelg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 Nå så jeg på kjolene du hadde skrevet, de var utrolig fine, Åååååååå må bare ønske deg lykke til i jakten..
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2006 #10 Skrevet 26. mai 2006 www.benjaminroberts.com----->Romantic----->nr 828 Lykke til!
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #11 Skrevet 26. mai 2006 det verste er at jeg prøvde den på sist helg i liverpool (har ikke sett den i norge, sikkert fordi den er enda dyrere her...?) og den satt som et skudd...! har bilder av meg med den på. moren min var med og hun var enig i at det var den perfekte kjolen for meg, men akk, hun er ingen rik dame.. skal sjekke ut benjaminroberts nå...
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 http://www.toisposa.com/ 340-11 er "drømmen" (som j har prøvd på) 339-44 og A40-91 er også nydelige..
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2006 #13 Skrevet 26. mai 2006 Er det den 340-11 som er drømmekjolen og som du har prøvd? Finnes den ikke i Norge i det hele tatt? Kan hende brudesalonger kan bestille den til deg...Det var en nydelig kjole:) Den Benjamin Roberts kjolen skal jeg ha;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2006 #14 Skrevet 26. mai 2006 Herregud..skjerp deg! Gått og grått i gatene fordi du ikke får en brudekjole til 30000,-? Synes overhode ikke synd på deg.
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2006 #15 Skrevet 26. mai 2006 Har du ikke noe annet å si, så kan du heller holde kjeft syns jeg. Det går an å snakke normalt til folk. Du kan heller holde deg til kranglesiden. Jeg trodde vi var voksne mennesker her inne.
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #16 Skrevet 26. mai 2006 det er alltid folk som må spre dritt, så vi overser henne, hun har det tydeligvis ikke veldig bra med seg selv kjolen var veldig fin! Tyll er bra. likte 808 også
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #17 Skrevet 26. mai 2006 får sikkert tak i den i norge, men jeg har jo ikke råd til den, så da hjelper det jo ikke.. noen selger den til 20 000 brukt i linkonshire...det er jo 10 000 mindre.. vurderer det, men forloveden er ikke jublende over den summen heller, skjønner jo det når gifter du deg?
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2006 #18 Skrevet 26. mai 2006 Vi gifter oss 19.august. Kan hende du får leid kjolen istede for å kjøpe den. Jeg ville hørt med en brudesalong jeg:) Når skal dere gift dere?
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #19 Skrevet 26. mai 2006 Det var en god ide!! iom at den er ganske "mørk" (ikke helt hvit) så er det større sjangs for at den blir leid ut og er fin også. Har faktisk ikke tenkt på det. Det er jo ikke lenge til for dere! vi gifter oss i juni 07, prøver kjoler nå fordi magen vokser og vokser (fikk ikke zippa igjen en str 44kjole..) og jeg må bestille i starten av januar og da har jeg nettopp født..
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. mai 2006 #20 Skrevet 26. mai 2006 Ja det nærmer seg med stormskritt nå Har noen kg igjen etter fødselen jeg også enda, men prøver å gå hver dag, så håper det går den rette vegen. Kjolen kan jo alltids syes ut/inn, jeg trøster meg med det:) Min kjole er heller ikke hvit,men gullfarget. Litt mer champagnefarget kanskje. Hør med brudesalong og hold meg oppdatert:) Lykke til med jakten:) Skal finne senga jeg nå Nattinatt
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 27. mai 2006 #21 Skrevet 27. mai 2006 Men kjære deg... Håper jo du finner en kjole du liker...men... Du har ikke falt litt ut av fokus her?? Hvorfor vil du gifte deg?? For å leve sammen med den du elsker, resten av livet?? Eller for å se på blider i ettertid å tenke; den kjolen var kjempfin..?? Jeg bare spør... Ønsker deg all mulig lykke til. Husk bare å fokusere på det vesentlige her...og det er ikke kjolen din ;0)
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #22 Skrevet 27. mai 2006 Skjønner selvfølgelig at det føles litt vondt å ikke ha råd til å kjøpe drømmekjolen, men å svi av 30 000 på en kjole er det rene og skjære vanvidd. Signerer derfor Chanelle 2s innlegg her. HI må løfte blikket, stikke fingeren i jorda og fokusere! Da vil hun nok snart forstå at det ikke er kjolen som er det vesentlige... ;-)
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #23 Skrevet 27. mai 2006 så det blir ca 5mnd mellom fødselen og bryllupet? ca det samme for meg..har begynt å sykle til og fra jobb..men spiser jo alt for mye sjokolade, må slutte m det. så på kjoler i dag, ingen jeg snakket med ville bestille en så dyr kjole for å leie ut. de hadde ikke inne den i rosa med blomster desverre. men jeg lurer på om jeg skal få noen til å sy for meg..risky men kanskje verdt det. hvilken butikk er det som har benjamin kjolene?
Gjest Skrevet 27. mai 2006 #24 Skrevet 27. mai 2006 hihi joda gifter meg for å elske min nydelig mann retsen av livet!! ingen tvil! men jeg elsker å planlegge, skal inrømme at j er litt detaljstyrt og perfeksjonistisk og ikke minst veeeeeeeldig jentete og glad i kjoler og vil se stunning ut på min bryllupsdag - dvs bl a å ha en kjole j elsker (jeg mener hvor ofte får man muligheten til å være så pompøs man vil m mindre man blir divastar?! noe j forsåvidt ikke har lyst å bli)!! det er jo slik at vi alle er forskjellige, og det må vi jo alle respektere. min svigerinne giftet seg i bunad, med håndplukkede markblomster og uten sminke, og det var et NYDELIG bryllup, og brud og brudgom var vakre. (blandt annet fordi de har slike bra personligheter ) så svaret er, jeg gifter meg meg min mann fordi jeg elsker han, ikke kan leve uten han og vil bli gammel med han. DET er grunnen. (....men jeg sier ikke nei takk til å i tillegg få muligheten til å se på bilder når vi er gamle og grå og se hvor heite vi var en gang i tiå!) men takk for påminnelsen, vi trenger alltid å bli minnet på noen ting en gang i mellom...det er sant!
Maud Skrevet 27. mai 2006 #25 Skrevet 27. mai 2006 Ta med deg bildet til en sydame du. Da får du sikkert noe som ligner til en litt lavere pris enn 30 000, noe som for meg er en uhyrlig pris. Regner med at noen av tårene skyldes hormoner og at du også er i stand til å sette ting i perspektiv. Hvis jeg hadde visst hva jeg ville ha slik som deg ville jeg også vurdert å få sydd en kjole. Jeg hadde imidlertid ingen peil før jeg fant kjolen jeg forelsket meg i og den var i en realistisk prisramme for oss (9000). De selger Benjamin Roberts på Kristins Brudesalong i Lillestrøm vet jeg. Sikkert mange andre steder også. Det er 6 mnd leveringstid på dem, så ikke vent for lenge. Ingen fare for det kanskje, du kommer neppe til å la sjansen gå fra deg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå