anaina Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Vi kan dekke med runde bord med 8 stk pr. bord. Dette kjenner jeg fra filmer etc, men her hjemme er det litt uvant... plasserer man da par ved samme bord, eller mixer like mye som ved vanlig hesteskoopsett?
Dubbe Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Tror jeg ville ha mixet som ved ett vanlig hestesko-oppsett, og hatt de para som var sammen, ved samme bord Kult da!!
anaina Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 Dytte. Noen flere synspunkter på dette?
brooklyn Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 vi skal også ha runde bord, og vi plasserer par ved samme bord og prøver å få det til slik at de som kommer uten følge får sitte på bord med minst en som de kjenner fra før. I tillegg har vi plassert de mest utadvente snakksalige icebreakersene på ulike bord, slik at det blir en lett stemning fra børjan av. De eneste som ikke skal sitte på rundt bord er jeg, min mann (fnis:) og foreldrene våre. Vil ikke sitte med ryggen til noen av gjestene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå