Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å legge føringer for forloverens antrekk? Evt. kjøpe kjole til dem? Jeg skal ha to forlovere, og det hadde jo vært fint om de matchet både hverandre og tildels meg, men jeg har ikke lyst på sånn amerikans opplegg med bridesmaids i like kjoler bruden har insistert på som de selv hverken liker eller kler...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min forlover tok det nesten for gitt at jeg skulle kjøpe kjole.. jeg skal også ha to, så det blir litt penger for å si det sånn. Og om de skal velge selv kan det fort bli enda dyrere.

fant til slutt ut at jeg "kobler" de til meg på en annen måte - de får hver sin blomsterbukett som er inspirert av min.

jeg kjøper kun kjoler til brudepikene, har rett og slett ikke råd til å kle opp fler.

Skrevet

Forlover skal leie kjole på samme sted som meg, og jeg har tilbydt meg og betale for denne. Ikke fordi jeg skal bestemme hvordan hun skal se ut, men fordi jeg syns det bare er koselig siden hun takket ja til å være forlover. Men jeg vet vilken smak hun har og jeg vet at hun ikke plukker ut en knall rosa kjole om vi skal ha orange blomster f.eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...