Gå til innhold

14 årig stedatter med kjærest på 22...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren vil IKKe godta forholdet! Han har blitt anbefalt å anmelde, men DET synes vi er å gå for langt! Men datteren kommer med masse dritt om at hun ikke vil ha noe med pappa å gjøre hvis han ikke godtar forholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du med dette innlegget da?

Hvem er vi, som syntes det er for langt å annmelde dette?

En 22 åring har ikke no med en 14 åring og gjøre...siden han ikke skjønner det hadde jeg glatt annmeldt han!

Og ikke forvent mer enn slike dumme uttalelser fra en på 14....

Skrevet

Selvfølgelig skal han anmeldes! Hun er et barn og han en voksen mann. Herregud!

Skrevet

Hvis man vil lage et dårlig forhold til datter enda dårliger så kan man jo anmelde.. Men moren sier at hun alltid er tilstede(!!!!!) når "paret" er sammen... Poenget her er egentlig at dattera lager spy pga at pappa er imot. Mamman synes det er helt ok..

Skrevet

Da er mammaen til jenta temmelig forskrudd! Det er ikke ok at en 22åring er sammen med en 14åring. Anmeld.

Skrevet

Det må være noe galt med en mor som lar sin 14 årige datter være sammen med en 22 åring. Og noe galt med 22 åringen også! Dette høres jo helt vilt ut!!

Men det har jo ikke noe for seg å anmelde så lenge de ikke har sex sammen.... hva skal da anmeldes? Jeg ville heller bedt om hjelp fra barnevernet eller helsesøster på skolen..

Skrevet

Hi her: Barnevernet er involvert pga massiv skulk fra jentas side. Skolen har kontaktet bv. Far og mor er innkalt i møte i begynnelsen av juni. Far kan vel ta et oppgjør på alt da tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...