Gå til innhold

Hvor lett får dere orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har skjønt at det varierer veldig, men ønsker likevel svar på dette. Kommer dere hver gang dere har sex med partnere eller er det noen "slitere" her?

Jeg selv pleier å komme, men må stimulere klitoris med fingrene leeeenge! Litt slitsomt at det skal ta så lang tid hver gang. Mannen min får nesten krampe av å måtte holde på så lenge mens jeg stimulerer klitoris. Må i tillegg fantasere om div. får å få det til å gå. Skulle ønske det var nok å bare være til stede med mannen min! Vil i tillegg nevne at det går mye lettere hvis mannen min slikker og fingrer meg, det er det beste jeg vet! Men helst vil vi at jeg kommer når han er inne i meg slik at han kan komme rett etterpå! Tar også imot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på hvor kåt jeg er, jeg må også stimulere klitoris for å oppnå orgasme, og jeg får lettere orgasme når jeg er alene. Jeg får ikke orgasme når han slikker meg....utrolig men sant.

Så jeg håper det er noen som kan komme med noen gode råd til oss.

Skrevet

Hei!

Jeg har lest i undersøkelser at det er ikke så vanlig at kvinner får vaginale orgasmer. At du får inntrykk av det motsatte i filmer og erotiske noveller er en annen sak. Du er derfor høyst normal! Derfor skal du glede deg over den sex'n dere har og at du faktisk får orgasme. Heller ikke det er det alle kvinner som oppnår.

Men tilbake til det du spør om; tips og råd. Jeg har det akkurat som deg, må stimulere klitoris for å få den ultimate orgasmen. Et "vanlig" samleie hos oss starter med beføling og mye klining så vi blir skikkelig tente. Ofte suger jeg ham til han vrir seg i vellyst og nesten kommer mens han fingrer meg til jeg er helt på høyden og veeeeldig klar. Da er det bare å snu rompa til og få ham bakfra mens han eller jeg stimulerer klitoris. DA kommer jeg så det smeller samtidig med ham! Hvis vi ligger i vanlig misjonær stopper han av og til opp og bruker penis til å gni på klitoris. Da runker han seg selv samtidig på en måte, og vi begge blir umåtelig kåte. Da holder han på til han merker jeg er helt på randen. Da skal det ikke mange støtene til inni meg før vi begge tipper over kanten og får orgasme samtidig.

For variasjonens skyld gjør vi jo andre ting. Men da får jeg sjelden orgasme. Det gjør ikke så veldig mye, jeg nyter jo samleiet alikevel. Men hvis jeg føler meg snytt, fører jeg bare handa hans ned mot musa mi og han vet hva han må gjøre...

Skrevet

Jeg får faktisk alltid orgasmer, flere ganger etter hverandre. Trenger heller ikke klitoris stimulering for å komme. Føler meg priviligert jeg :)

Skrevet

Jeg kommer utrolig lett ved klitris stimulering, men jeg bruker sjelden hånd eller fingre til dette det blir rett og slett litt mye, jeg kan hvis jeg er alene, gni meg på en pute mellom bena da tar det kanskje 20 sek så kommer jeg dette kan jeg også gjøre om han tar meg bakra innimellom.. da kommer jeg på et blunk...

Jeg får vaginal orgasme innimelom kanskje 20 % av gangene, men det buker jeg mye lengre tid på. så det kommer litt ann på egentlig men helt kalrt tanke virksomheten under det hele har Mye å si...Vi er jo forskjellige jeg kommer ikke så lett om han slikker meg fordi jeg sikkert ikke klarer å slappe helt av på at alt lukter som det skal osv.. osv selv m han sier at han ikke hadde gjort om han ikke likte det...

men puta er i alle fall min beste venn

Skrevet

hei

har det akkurat som deg, vi bruker et lite vibrerende egg som jeg bruker for å stimulere klitten på, da kommer jeg ganske fort, jeg kommer ALDRI når jeg koser med fingrende el at mannen min slikker meg, kun med egget, og det er UUUUUUUTROLIG deiligt ja

lykke til

klem

Skrevet

Jeg syns det er utrolig vanskelig å komme.

Kommer kun ved klitoris stimuli, men da må jeg konsentrere meg hardt, jeg må ligge på ryggen og jeg må ha hodet mot venstre.

Sykt men sant..

Er ikke alltid det funker heller...

snufs...

Skrevet

Jeg kommer lett dersom jeg stimulerer klitoris. Han slikker meg aldri, noe jeg savner. Er det noe som er deilig, så er det en tunge som roterer rundt klitoris.

Dersom jeg er alene hjemme bruker jeg dildo mens jeg masserer meg på klitten. Da kommer jeg ganske fort.

Under samleie, uten klitorisberørelse kommer jeg aldri... Må lirke borti...

Skrevet

Hei igjen og takk for alle de fine svarene!

Det høres ut som om det er flere som har det som meg og noen som kommer lettere. Blir litt missunnelig på de som kommer veldig lett, samtidig som jeg er glad for at jeg tross alt kommer i det hele tatt under samleie. Det er lettere å akseptere seg selv sexuelt når man vet at man er i samme bås som mange andre.

Jeg tenker også på at mannen min har en del erfaring fra tidligere kjærester/sex-partnere og ønsker liksom ikke å være "dårligere" enn de han har hatt sex med før. Har egentlig ikke noen grunn til å tenke slik da mannen min alltid har gitt komplimenter som tilsier at vi har deilig sex. Men vi damer har det vel med å sammenligne oss med andre...

Lykke til med sexen alle sammen, og jeg skal jammen prøve å få tak i et sånn vibrerende egg!

Hisen "hovedinnlegger"

Skrevet

Det varierer fra dag til dag og hvor lenge det er siden. Får klitorisorgasmer nesten hver gang vi har sex, men hender av og til at jeg ikke kommer når jeg er sliten. Kommer lettest når jeg blir slikket.

Skrevet

jeg kommer alltid når han slikker meg og etter 30 sek hvis han bruker fingrene inni meg samtidig... det er rå deilig... får ikke vaginal orgasme da kun når jeg er alene, men syns klitoris orgasme er vel så bra..=) elsker å bli slikket... og det gjør han oxo;)

Skrevet

Jag har det ganske likt som mange andre her.. Må bruke et egg eller noe for å få orgasme mens jeg er sammen med kjæresten min. Jeg tror det er veldig viktig å akseptere sin egen seksualitet med hensyn til hvor lett det er å få orgasme osv. Har erfart at kroppen og kanskje mest innstillingen min har endret seg til det bedre etter som jeg har blitt eldre (er 27 år) og at det er mye lettere å komme nå enn det var da jeg var f. eks. 19 år. Dersom en setter store forventninger til seg selv og sammenlikner seg med andre klarer man ikke å nyte sex fullt ut, og dermed er det mindre sjanse for å klare å komme i mål. Har venninner som aldri har hatt en eneste orgasme verken på egen hånd eller sammen med noen, og vet at dette kan være et sårt tema. Husk at en eventuell orgasme først og fremst er til for å glede deg og ikke for primært å få parteren til å føle seg som en god elsker. Vi er alle forskjellige både mentalt og fysisk så slapp av. :-)

Skrevet

Jeg kommer egentlig ganske lett, litt klitorisstimulering og jeg kommer. Jeg kan også komme vaginalt, men det er ikke så ofte. Jeg kommer fortest når han slikker, men like lett når jeg bruker vibrator. Ellers har jeg vanskeliger for å komme når jeg er full, flere som har det slik?

Skrevet

Jeg er veldig heldig på dette område :)

Jeg får lett orgasme, hvis jeg onanerer tar det ikke mer enn 30sek, kortere hvis jeg er veldig opphisset.

Også med partnere går de fort for meg, men ikke så fort da.

For å få vaginal-orgasme er det kun en stilling som virker, å da tar det gjerne litt tid.

Trodde lenge at alle hadde det slik, men skjønte ettrhvert at jeg er veldig heldig!!

Men det er jo selfølgelig mannfolk som ikke duger.....

Hvis jeg vil ha virkelig intense orgasmer, må jeg gjøre noe litt utenom den "vanlige" metoden, då blir det helt eksposivt!!! Men for all del, alle orgasmer er deeeeelige :)

Skrevet

jeg kommer hver gang...:) har en veldig følsom liten klitt..hehe..;)

Skrevet

Jeg fikk tilfeldigvis min første orgasme da jeg var 22 år. Da hadde jeg egentlig innfunnet meg med at jeg aldri kunne få det til, men fikk plutselig en eksplosjon i dusjen ved å stimulere meg selv med dusjstrålen. Den første orgasmen med en mann fikk jeg ett par år senere, mye av at jeg ikke hadde truffet noen mann tidligere som vet hva han må gjøre for å få en kvinne til å komme!!! Som regel må samboeren min slikke meg for at jeg skal komme og jeg må i tillegg fantasere for å bli skikkelig i stemning. Det fungerer for meg! Vaginal orgasme har jeg aldri hatt... Vil gjerne høre hvordan det kan skje.

Skrevet

før jeg ble gravid,fikk jeg orgasme minst 3ganger hver gang jeg hadde sex.trengte ikke stimulere klitoris for å oppnå orgasme. nå når jeg er gravid,er jeg heldig hvis det går for meg annenhver gang jeg har sex.

Skrevet

Blir litt håpefull når jeg leser siste svar på innlegget her .. :-) er 22 år og har aldri hatt orgasme selv.. er blitt mye bedre etter at jeg anskaffet meg "private" leketøy, men når fortsatt ikke helt opp.. Hadde gitt opp håpet, men nå ser jeg at det går fortsatt an..

Takk for oppmuntring!

Skrevet

Jeg sleit lenge med å klare å komme, men vi fant til slutt en løsning: misjonærstillingen! Der eligger i misjonærstillingen, men han ligger liksom oppå deg samtidig, dermed vil magen hans "dulte bort i" klitorisen din, og da vil både klitoris og vagina bli stimulert. Er i alle fall det som fungerer med oss. Lykke til!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kommer lett ved klitorisstimulering....anbefaler Pulsatron( vibrerende leketøy) på det sterkeste...Deilig for både henne og han.

Kommer vaginalt og er en "sputer"...enkelte stillinger hvor kjæresten treffer g-punktet. Da blir jeg varm og deilig i hele underlivet og det renner nedover lårene.

Sex tok seg veldig opp etter fylte 30 år...

Gjest Riga19
Skrevet

Tror jeg fikk orgasme av å stimulere meg selv da jeg var barn, men sånn har det ikke vært de siste åra. Har hatt kjæreste i over et år nå, og får det verken til ved hjelp av ham eller meg. Har ikke prøvd noe egg eller lignende...er litt redd for å finne ut at ikke engang det virker, og da er jo alt håp ute (er veldig pessimistisk av meg...)!

Merker det best når jeg ligger oppå...nærmer meg liksom mer og mer, men når jeg holder på å nå høydepunktet, så sier det stopp på 1-2-3...noen ganger kjenner jeg ingenting, mens andre ganger hender det at det begynner å svi, og noen ganger hender det at jeg rett og slett begynner å gråte!:(

Men for ei uke siden så fingra han meg på klitten, men i stedet for å fingre videre inni meg, slik det pleier å utvikle seg, så fortsatte han bare å fingre der. Det tok jævla lang tid, og han fikk sikkert kjempevondt i hånda, men jeg tenkte bare på meg, så jeg sa han skulle fortsette uansett! Og da merka jeg mer enn jeg noen gang har gjort de siste åra...blei liksom lam i beina og hoftene, og det spredde seg til ryggen, og da gjorde det så vondt, at jeg var nødt å si stopp!:( Kjæresten min trodde selvsagt at jeg hadde fått orgasme, og det fikk jeg kanskje i nedre del av kroppen, men da kom jeg litt på åssen det føltes i mine yngre dager...at det kom i hodet liksom, og det skjedde jo ikke nå. Tror faktisk jeg var litt redd for å fortsette, for hva om det ikke hadde kommet noe likevel...det er så jævla irriterende at jeg skal komme så nærme, men aldri komme meg over den magiske grensa!:-/ Men jeg skal prøve neste gang jeg har sjansen med ham (bor ikke i samme by i sommerferien nemlig)

Godt å høre at det blir bedre med åra...er jo bare 19 selv, så nå kan jeg jo forsøke å se litt optimistisk på det! Blir jo veldig lett sjalu på kjæresten min, som kommer hele tida, og jeg vet jo også hva som må til for at han skal få det skikkelig bra. Kan jo trøste meg med at når kvinner får orgasme, så er det mye lengre (og bedre?) enn menns orgasmer.

Kjenner forresten ingenting når han slikker meg, men det har jeg sagt er han sin feil!:P Og jeg skjønner ikke helt det med dusjen...har aldri kjent noe med en vannstråle heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...