Gå til innhold

Forlovelsesringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å fri til samboeren min snart, og jeg ønsker å gjøre det skikkelig med ring og det som hører til. Mitt store problem er at jeg ikke aner noe om hvor stor ring jeg må kjøpe til han... Er det noen som har noen gode ideer på hvordan jeg kan finne ut ringstørrelsen hans uten å spørre direkte? Spør jeg om det skjønner han jo med en gang hva jeg har i tankene og det er liksom meningen at det skal være en overraskelse.

- Anonym for å ikke avsløre meg og mine planer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har han ikke en ring fra før som du kan låne med deg? Ellers så går det an å skaffe ringene etterpå, sånn at dere får sett hvilke ringer dere vil ha begge to. Vil dere ha tynne ringer, tykke ringer,med/uten diamant, gull/hvitt gull osv.

Ellers så er det kanskje å bare ta en sjanse og heller ta den inn/ut ved inngravering...

Skrevet

Han har en ring, men den sitter på venstre ringefinger og den er derfor litt forskjellig fra den han må ha på høyre ringefinger og dessuten tar han den aldri av... Vi er enige om hvilken type ring vi ønsker, så nettopp derfor hadde det vært artig å kunne kjøpt ringen og brukt den und frieriet. Er det noen som vet hvor mye det koster å ta inn/ut en ring? Og kan man gjøre det med alle typer ringer?

- Hovedinnlegger

Skrevet

Hm, vanskelig dette:)

Vi betalte ingenting for å ta inn hans ring. Den ble litt større etterhvert og tok den inn etter ei stund, og betalte ingenting for det.

Om man kan ta inn alle typer, det er jeg ikke sikker på.

Du kan kanskje høre på en gullsmed om de har noen lure måter til deg, til å finne ut str..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...