Gå til innhold

Øm i magen -noen som kjenner seg igjen?


Rikken

Anbefalte innlegg

Hei!

 

De siste dagene har jeg følte meg ganske "stappa", og lille snupp snur og vender en god del på seg. Det har plutselig blitt mye vanskeligere å finne behagelige stillinger å sitte/ligge i, og noen ganger har presset oppover vært ordentlig vondt. De siste dagene har jeg også vært veldig øm i magen, slik at jeg kan kjenne utenpå at det er ømt og litt vondt. Er det noen som kjenner seg igjen i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte. Hvis jeg sitter i sofaen og skal bøye meg framover mot bordet, blir jeg veldig øm, fordi det kjennes ut som babyen tar opp all plassen i magen nå. Hender det skjer når jeg går og står og, føler meg "stappa" som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Spesielt en plass på magen Er så ømt at det er vondt når noen kommer borti det punktet utenpå magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her! Synes det begynner å bli ubehagelig med stor mage nå. Dn er øm og når bebisen vrir seg og snur seg blir jeg nesten uvel. I de siste par ukene har det blitt mer ubehagelig om natten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her... Klarer ikke å sitte/ligge behagelig, presser og er "vondt" uansett.. Jaggu bra det ikke er lenge igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...