Gå til innhold

Emma får en lillebror....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Venter på en gutt, og trenger et navn som passer til Emma.

 

Tenkt på Elias eller Lukas, men har etternavn som bynner på S. Vet dere om noen fine mellomnavn?

 

Ellers liker jeg Noah, Kasper, Theodor (men pappan er i tvil...)

Hva syns dere? Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det Elias som får ei lillesøster =) og hun skal hete Emma, så da skjønner du jo hvilket navn jeg syns passer til Emma!!! Syns ikke det gjør noe at etternavnet begynner på S. Ellers er både Kasper og Noah nydelige guttenavn!

 

Lykke til med navnevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig! Emma og Elias passer godt....eller Emma og Emil :) hvis du vil unngå dobbel S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nydelege navn alle saman.

var ein bokserie for barn ein gang som heitte emma og thomas. er litt fin i lag dei navna og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, Emma har allerede "døpt" han Emil. Men d bor ei Emma i etasjen under som har lillebror Emil, føler det blir litt rart...Men syns det e kjempefine navn ilag da, så vi får se (de har nylig flytta så)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bl.a. en Emma og hadde hun hatt en lillebror, så hadde han hett Axel. Emma og Axel er flott sammen synes jeg :-)

 

Alle navnene du foreslår er fine. Dessuten passer de alle til Emma!

 

Elias er det sannelig ikke lett å finne mellomnavn til, så her melder jeg pass.... Lukas Theodor var da ganske fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Lukas, men synes Elias er helt greit!:)

 

Noah er et kjempe fint navn... Kasper er søtt det og, men hva med Kaspar? Jeg synes det er hakket finere! Teodor uten h'en er også nydelig! Linus er et forslag fra min side:) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo foreslå min sønns kjempefine navn: Bastian

 

Mange som blir overrasket over navnet samtidig som det ikke er FOR spesielt. Synes vi, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bastian e tøft! Har ei venninne som har en gutt som heter Sebastian, så tror det blir litt for likt.

 

Takk for andre gode forslag som har kommet! Bestefar heter Aksel til mellomnavn, d er kanskje ikke så dumt. Kaspar liker jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...