Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La inn denne som svar på et annet innlegg, men jeg synes denne artikkelen var så kul at jeg legger det inn som et eget innlegg! Får helt reisefeber jeg!

Aftenposten hadde netopp en stor test av hotellsøkemotorer, testvinnerne hadde jeg ikke hørt om en gang, men de ser dritbra ut! http://forbruker.no/reise/article1326112.ece

Ellers så så jeg at du kan gjøre ekstremt gode kjøp her: www.hotwire.com.

Dette står om hotwire:

"Nummer tre, www.hotwire.com, er en litt mer spesiell apekatt i søkejungelen. Søkemotoren lar deg nemlig kun velge område, standard og pris - og så må du bestille. Du får ikke vite navnet på hotellet før du har betalt med kredittkortet, og du har ingen angrerett.

- Saken er at ingen kjeder eller enkelthoteller vil gå åpent ut i markedet og dumpe prisene. De risikerer å ødelegge egen prispolicy, det vil si skape forventninger om at det alltid er mulig å få et rom til en pris som er altfor lav til å sikre driften på hotellet. Men at en enkelt aktør som Hotwire tilbyr ekstremt lave priser anonymt, kan de likevel tåle, sier nettgründer Ottmar.

Aftenposten har hørt svært mange solskinnshistorier om Hotwire.com via jungeltelegrafen. De vi har snakket med, har alle fått flotte hoteller til en svært billig penge. Så hvis du har en liten gambler og skotte i deg, så er Hotwire stedet for hotellsøk."

Kult?? Kan knapt vente på neste storbyferie jeg :) Lykke til med søkingen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...