Gå til innhold

hvordan treffer man noen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er alene med en på 4 måneder. Pappan er ute av bildet for lenge siden og det kommer aldri til å bli aktuelt. Jeg bare er så ensom. Føler på en måte at vi ikke er en "ordentlig familie". Jeg har så lyst å treffe noen, men aner ikke hvor jeg skal lete.

Tenkte kanskje å bruke internet, selv om det ikke er en kanal jeg noengang i mitt liv trodde jeg skulle en gang overveie. Er det noen som har noen anbefaling?

Jeg tviler på at jeg noengang kommer til å finne kjærligheten i ferskvaredisken på meny, så jeg fatter bare ikke hvordan jeg skal finne noen noen gang. Hadde håpet på å treffe noen gjennom venner, men det er ikke mange her som jeg er i fra som vil bli sammen noen med barn......

Vil noen dele erfaringer eller komme med anbefalinger så ville jeg satt stor pris på det.

Klem fra en som er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettdating er litt skummelt.. møtt noen på kaffe, men de er sjelden hva de utgir seg å være over nett..

snublet over noe nytt her om dagen..

www.q500.no

og så har du de gode gamle..

møteplassen på vg..

spraydate tror jeg det er noe som heter .

og evt soulmates.com eller match.com

Men velg med omhu.. IKKE gi ut perosnlige opplysninger for tidlig.. Det er valdig mange gærninger der ute, men det faktisk ern stor del som søker dame over nett også :)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det, og det er kjipt. Har vært alene i over ett år nå og det er til tider veldig ensomt.

Å finne den rette i butikken eller i parken er vel egentlig lite sansynlig, akkurat som å finne han på byen.

Internett-dateing er ikke så lavmålt nå som det var tidligere, men som sagt så bør du velge med omhud. Jeg har datet mange fra nettet og et fåtall av de har vært slik som de fremstilte seg på nettet. Men ingen har vært noen andre enn de har utgitt seg for, og ingen har vært "farlige" på noen måte.

Fordelen med internett kontra real life, er at når du legger ut en profil på nettet opplyser du om at du har barn, slik at andre er klar over det FØR du treffer dem.

Men en liten ting utenom dette... da jeg leste innlegget ditt tenkte jeg med en gang på fødselsdepresjon... Jeg hadde det.... følte meg VELDIG ensom, satt å tenkte på at jeg og datteren min ikke var en skikkelig familie, følte meg nedbrutt og full av skam på en måte fordi jeg ikke hadde en far som bodde sammen med oss.

Hvis fødselsdepresjon er tilfellet så vil jeg anbefale å vente med kjæreste og heller snakk med lege eller helsesøster. Å finne en mann løser ikke problemet...

Ønsker deg all mulig lykke til. Stå på!!

Skrevet

Jeg har møtt fler fra nettet. Ingen ubehagelige overraskelser der.

Men så har jeg bare møtt folk som bor i samme by som meg eller i nabobyen.Så har alltid vært en eller annen som har kjent en eller annen som har kjent den personen. Når man er alenemamma er det ikke så lett å møte folk ute siden man sitter mye inne.

Men da anbefaler jeg "blink" ikke "spraydate",,hehe der er det mye tullinger..var medlem der i 2mnd eller noe så gadd jeg ikke mer...ikke noe seriøse folk der..bare ute etter en ting....

Skrevet

Hvor man møter en ny mann er rimelig tilfeldig.

Som flere nevner er nettet et greit sted å bli kjent med nye mennesker på, hvertfall om man har ett lite barn. Da har man ikke anledning til å gå ut i så stor grad. Blink er en fin side, de har en gruppe som heter singel med barn,

Selv har jeg nylig funnet meg en mann. Vi møttes på en fest, men pratet ikke sammen der. Men vi traff hverandre tilfeldig på nett en stund etter det. Så nettet kan absolutt anbefales fra min side.

Men bruker man nettet må en være litt på vakt. Endel "falske" mennesker der. Og skal en treffes er det lurt å ta sine forhondsregler. Med å treffes på offentlige steder og slikt.

Skrevet

Takk for svar:-)

Jeg skal teste ut de sidene. Håper det går bra, jeg er ikke alltid like god til å snakke for meg. Men jeg skal være forsiktig...

Det kan stemme at jeg føler meg deprimert til tider, men det er hovedsakelig fordi jeg ikke vokste opp til å bli det jeg en gang drømte så stort om. Det jeg skulle ha innen nå er så langt i fra det jeg hadde planlagt.

Men likevel velger jeg å se lyst på ting og nekter å gi opp på drømmen min og det neste på listen min er å finne noen å dele livet med:-) Så jeg håper jeg kan være litt heldig denne gangen.

Klem

Skrevet

Jeg var i helt den samme situasjonen når jeg begynte å lete etter alternativer til å treffe "the man of my dreams" ;)

For å gjøre "butikk- dating" lettere, kan kanskje dette være et alternativ :

www.singelring.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...