Gå til innhold

Er dette frekt, eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss neste sommer, og tenker på å ønske oss penger til bryllupsreise i gave. Syns dere dette er frekt?? Har dere en god idè på hvordan vi kan fremme ønsket vårt uten å fornærme noen? Vi har vært samboere i flere år, og er godt etablerte, vi klarer ikke å komme på andre ting vi "trenger".

Alle forslag mottas med takk!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste gave vi har som forslag til gjestene er og fullføre servicesamlingen vår, og der er det ikke mye igjen.. så vi komme til å ønske oss penger som vi eventuelt kan reise for. Vi er i samme situasjon som dere.. vært samboere i flere år og har liksom alt vi trenger.. Har også vært inne på tanken om at det kan være frekt, men jeg vet fler som har gjort det, så det er nok mer og mer vanlig tenker jeg.

Skrevet

Jeg kjenner mange som har ønsket penger og fått det. "Problemet" kan jo bli at folk ikke vet hvor mye de skal gi osv, og kjøper noe likevell.

Men hvis folk spør, er det bare å si det som det er. Ryktene går ofte via, via og via:)

Skrevet

Vi ba om 'donasjoner til etableringsfondet' vårt, og det fungerte kjempefint! Vi bor veldig trangt i hver vår ettroms, og hadde rett og slett ikke plass til å få gaver. Fikk inntrykk av at alle gjestene syntes dette var en veldig grei ordning.

Skrevet

Hvorfor ikke, det har vi også snakket om når den tiden kommer. Vi har også det meste etter over 8år som samboere.

Skrevet

kan nok ende opp med en del lysestaker ja......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...