Gå til innhold

kan forlover også være toastmaster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvilken annen jeg kan velge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette har vi lurt litt på også.. sambo har nå lyst til å ha personen vi har tenkt på som toastmaster til forlover.. Har ikke spurt om noen av delene ennå da, men vi håper virkelig på ham som toastmaster, og skjønner også godt at sambo vil ha han som forlover.. så går det an eller blir det dumt?

Skrevet

Hei!

Vi tenkte også det, men så finner vi ut at han som er forlover, har nok med den oppgaven han får da. Som regel gruver man seg jo litt til tale osv, så å være toastmaster skal han slippe:)

Skrevet

Det kommer vel kanskje mest på hvor stort bryllupet er. I et stort bryllup er det utrolig mye som skal organiseres, og dette er toastmasterens oppgave. Dersom han da i tillegg skal være forlover, vil jeg tro det blir for mye!

Men i et lite bryllup har det nok ikke så mye å si, da går det meste av seg selv, dessuten er det som regel bare nærmeste familie, så de bryr seg ikke så mye om det blir litt venting osv.

Men jeg ville ikke hatt en forlover som også er toastmaster.

Skrevet

Min forlover skal være toastmaster :o)

Skrevet

min pappa skal være toastmaster for oss! Han er helt super!!

Skrevet

flott at det ikke bare er jeg som skal ha pappaen min til toastmaster:))

Skrevet

Jeg synes det blir en dobbelrolle å bruke forloverne eller foreldre til toastmaster. Tror de har nok oppgaver.

jeg vet det er vanskelig å finne en god toastmaster, men det går faktisk ann å leie slike tjenester.

Skrevet

vi tok ett venner par av oss som forlovere og tanten til min forlovede som toastmaster.

man kan også bruke en venn eller andre slektninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...