Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Sluttet dere å ri da dere ble gravid? Og når startet dere igjen etter fødsel?
mittlillegull Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 jeg sluttet å ri 4mnd på vei eller noe. da begynte magen å bli såpass at jeg ikke følte meg konfortabel med å ri, men det er ikke skadelig å ri litt lenger. men sånn passet det for meg i hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Red fram til jeg var 7,5 mnd på vei.Har termin om 2 uker.Ser ikke noe i veien for å ri,så lenge det ikke er noe du begynner med i en graviditet.At det går kontrollert for seg,sprangriding ville jeg ikke satset på.Hester er fluktdyr og reagerer instinktivt,og uansett hvor godt du kjenner hesten og hvor rolig den er,er det alltid en risiko.Men det er det jo med bilkjøring også,hvis man ser det slik. Vet ikke når jeg kommer meg opp på hesteryggen etter fødsel,jeg ble kjempeplaget med bekken etter å sluttet å ri,og nå føles det som om jeg aldri kommer opp på ryggen igjen..
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 hei! Eg slutta å ri når eg var ca 4 mnd på veg. Blei så plaga med bekkenløsning spesielt i forbinding med møkking o.l. arbeid at eg berre måtte slutte. Håper eg klarer å kombinere ridning og barn etter fødselen, men det gjenstår å sjå..
blimbaby Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Hei! Med første red jeg frem til jeg var 8 mnd på vei, men mot slutten kun min egen hest - drev med trav.. Har egentlig aldri rukket å begynne igjen, da jeg satte hesten bort når jenta var 6 uker,og solgte henne senere. Har bare ridd sporadisk i ettertid. Tror jeg ville ridd etter 6-8 uker allerede dersom pappan hadde vært flittig barnevakt, men han har ikke vært så glad i hesteinteressen min, og det har nok vært litt vanskelig med barnevakt. Var (heeelt utrent) på ridetur når nr 2 var ca 3 mnd gammel, og det var ikke noe problem:) Så er du godt trent er det nok ikke umulig at du er tilbake på hesteryggen i løpet av et par mnd:) Heldig er du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå