Gå til innhold

Oj..oj...Nå blir det mye til neste år ja:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss 4 august neste år...Og med prøving i nå 13 mndr, så hadde vi bestemt oss for å vente med videre prøving til noen mndr før bryllupet, så jeg ikke sto der høygravid, eller med en alt for liten baby.. Hadde en grense på minimum 5 mndr.....eller 6.... Så hvis det ikke klaffet nå, så KANSJE vi skulle prøve en siste mnd, pp 14....Men etter DET var det en pause...Vi skulle også til utredning i juni...

Men tror dere ikke jammen meg jeg er blitt gravid?!?!?!!! (smiiiiiiil).....

Den satt som et skudd denne måneden gitt.....så vi måtte avbestille EN legetime og heller bestille en 1.gangskontrolltime:) Så den satt i siste liten ja...hmm.....

Så da må pappa også ha en 7mnd gammel baby på armen opp kirkegulvet, sammen med min niese på 2 1/2:) PLUSS meg selv da.....Vi lurte på det om det kom til å bli plass til meg ved siden av pappa , hehe...

Men det blir spennende......

Og denne julaften her, skal vi ha hele familien her hos oss...11 stk blir vi,(inkl min niese som da iallefall har begynt å gå litt selv:)., og da vil det da bare være en måned igjen til jeg skal føde..Høygravid heter det kansje:)

Og rett etter Jula, blir det da som sagt fødsel.....Barnedåp........og bryllup:)

Så vi har noe å se fram til tror jeg.....En travel tid, men med en herlig familie, så vil vi nok få til dette og:) Gleder meg kjempemasse til alt! Er virkelig VÅRES år til neste år:) Endelig går ting vår vei...

Lykke til til dere andre med masse planlegging og....

Livet er herlig dere...!!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gratulerer så masse da!!! Åh, dette kommer til å bli så utrolig bra!!

Lykke til videre, og dere finner en løsning, hehe, kan ikke pappaen din ha deg på ryggen? hehehe

Skrevet

Gratulerer så mye! Og lykke til:-)

Skrevet

Åh! Så spennende!!! Og GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE SPIREN!!!!!!!!!!!!!!!!! Det blir virkelig en spennende tid fremover for dere nå! Er kjempeglad på deres vegne altså!

Lykke til med all planlegging og forberedelser! Og også lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer masse!

Du har termin på bursdagen min. Tji hi. Håper du får den dagen!!! :o)

Skrevet

Så artig, gratulerer så masse!!! Ja du har virkelig masse å se frem til neste år! :)

Vi valgte å utsette vårt bryllup da jeg ble gravid, så vi skal også gifte oss 4. aug neste år! Jenta vår er 7 mnd nå og det hadde ikke vært noe problem å gifte seg nå. Greit å være etterpåklok :) Trur du kommer til å få en fin dag!

Lykke til med svangerskap og planlegging!

Skrevet

Hei hei!

Gratulerer så mye med graviditeten=)

Kjenner meg VELDIG godt igjen! Vi hadde alt planlagt med barn, bryllup osv. Alt så ut til å klaffe inntil vi mistet vårt første barn (var en kromosomfeil, så døde halveis i svangerskapet). Etter det prøvde vi utrolig lenge å bli gravide igjen.

Det klaffet til slutt. Så i april kom jenta mi. Til uka skal vi ha dåp og 5.august gifter vi oss. Snakk om begivenhetsrikt år=) Slitsomt, men utrolig herlig!

Lykke, lykke til

Skrevet

takk takk....

Hehe...ja, han kan jo ha meg på ryggen ja, hehe.....Hadde vært noe:)

Vel, det ordner seg nok:)

Men ja, det blir nok et spennende år for oss ja, og dere selvsagt..Bryllup er spennende i seg selv....Med planlegging osv.....Men det er moro:)

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...