Gå til innhold

Svangerskapskurs


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er blitt invitert på svangerskapskurs på helsestasjonen (3 kvelder), og det jeg lurer på er:

Samboeren min er pendler og får ikke muligheter til å være med på kursene. Hadde dere syntes at det var veldig rart hvis jeg kom alene???

Var på slikt kurs sist gang, så jeg har ikke behov for å gå, men det hadde vært koselig å bli kjent med andre gravide her i bygda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haddde jeg vært deg hadde jeg dratt alene eller tatt med søster ller en venninne. jeg hadde ikke syntes det hadde vært rart hvis du kom alene på svangerskapskurs. det er ikke alltid mannfolka kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke syntes det var rart - jeg ville ikke tenkt over det i det hele tatt, tror jeg. (PS: Vi er to damer som skal ha barn sammen, så det spørs om ikke det blir litt mer "rart" når vi kommer på kurs sammen.) God tur på kurs og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer og jeg begynte på kurs på tirsdag som var,og der var det ei som hadde med ei venninne fordi samboeren hennes jobber i oslo og kunne ikke være med.Det har ingenting å si om du ikke har med samboeren din.Om du møter opp alene eller med noen andre,spiller ingen rolle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan er slike svangerskapskurs egentlig? Er det mest info eller masse pusteøvelser...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skal på er om fødsel (hodt av jordmor), avslapning (av fysioterapaut) og amming og barsel (av jordmor og helsesøster).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...