Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Hei Jeg har ett flott forhold til min samboer på alle mulige måter. Forholdet har vart i kun 1 år å 8 mnd, men vi har kjent hverandre i ca 5 år.. vi er fremdeles veldi unge (22 og 23 år) Mitt problem for tiden er at min biologiske klokke tikker fortere enn min samboers.. Vi er begge ansvarlige å voksne folk, som for lengst har lagt fyllelivet på hylla.. Er det flere i min posisjon som føler at livet står en smule på vent å man lurer på om man har tålmodighet til dette? Jeg er sikker på at han er mannen i mitt liv, men føler å for at hvis han ikke vil gi meg den familien jeg ønsker, er han da den rette for meg? Vil gjerne bli "ung mor", slik min egen mamma å bestemor var den gang da, men vil ikke tvinge han inn i noe han ikke vil. Noen gode råd og tanker?
Anne-B. Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Hmm, det spørs jo, om han ikke vil i det hele tatt, eller om han bare vil utsette det. Jeg kjenner meg litt igjen, jeg vil helst ha storfamilie nå med en gang, men vi er jo midt i studier og sånn. Men jeg forstår deg. Snakk om det.. Det er det beste, tror jeg
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Flott å vite at andre kan være i omtrent samme situasjon som meg iallefall:) har fått han fra i starten av forholdet til å ikke ville ha barn i det hele tatt, til kanskje en gang i fremtiden, til nå der han tror han vil ha men ikke når.. bare ikke nå. Har snakket mye med han å prøver å finne ut grunnen til hans angst for barn nå, å han beste svar er at han føler ikke for det nå av uvisse grunner. Noe likt din eller andres situasjon? Jeg er midt i studier, å han er i fast arbeid. Han er ikke sikker på om han vil ha evt mer utdannelse siden men mener at barn stopper opp all min utdannelse å muligens hans å.. Tusen takk for råd likevel! blir nok ikke å slutte å snakke med han! he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå