Gå til innhold

Det her med sanger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt ærlig så kan jeg spare meg for sanger i bryllupet mitt, men problemet er..

Min mor skal lage en sang, hun tør ikke holde tale.(pappa er død)

Og mine svigersøstre skal lage sang..

Det er de jeg vet om. Men jeg klarer ikke si til dem at jeg ikke vil ha sang.. Jeg syns egentlig det er ganske frekt nå som de er godt igang.

Hvordan har dere andre som ikke skal ha sang gjort det? Og er det egentlig så ILLE..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er en stor lykke med sanger og kunne gjerne klart meg uten. Vet imidlertid at både pappa og svigermor gjerne vil skrive en sang. Så da lever jeg med det. Tror de ville blitt mer skuffet uten sang enn jeg synes det er ille med sang. Så vi sier ikke noe. Krever imidlertid at alle leverer sanger til toastmaster slik at vi får et hefte og slipper "den rosa sangen". Hvor lang tid kan to sanger ta? 4 minutter til sammen kanskje? Det er ikke nok til å ødelegge en ellers fin fest!

Skrevet

Vi gifta oss i fjor og ville ikke ha sanger, men det ble selvfølgelig to sykker allikevel! Det vi gjorde var å lage "den rosa sangen"! Vi teipa den under stolene så ingen så og ba toasmaster om å si "så tar vi den rosa sangen dere", så ble det litt humor ut av det. Veldig vellykka! Alle de unge lo og de eldre lo med:) Ble i grunn litt god stemning av hele greia. Den andre sangen tok vi på vanlig vis og det gjorde ingen ting, tror ikke det er det folk husker fra bryllupet liksom.. Og det var viktig for de som skrev sangene og da gjør man jo det.. Går jo an å si noe om at de ikke bør være så lange da, litt slitsomt med de sangene som "begynner med Adam og Eva"..

Lykke til :)

Skrevet

Det er vel bare hyggelig med en sang vel...de gjør det jo for å være hyggelige og fordi de er glade i deg. men synes du det er så forferdelig ille, så må du jo bare si ifra på en fin måte..synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...