Gå til innhold

det stikker så voldsomt i underlivet når jeg går


Gjest

Anbefalte innlegg

hvorfor?

husker jeg gjorde det sist gang også men jeg husker ikke når og hvorfor..

har en utrolig dårlig hukommelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan det være fordi bebisen og vekten av alt, presser på blodårer og muskler og setter ting i litt "klemme", slik at det blir stikkinger?? ikke vet jeg, bare noe jeg ser for meg at kan være grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne litt opp, for i dag har jeg kjent litt press rundt mormunnen sånn ca. Gjør ikke vondt, mer som et kraftig, men veldig lokalt nedpress. Hadde det slik med førstemann også, og med null i modningsgrad 14 dager på overtid den gangen kan jeg med hånda på hjertet si det ihvertfall ikke er modning hos meg!

 

Har forresten også termin 26. juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være babyen som er på vei ned i bekkenet!

Jeg har kjent noe sånt nå i små perioder, og her har hodet festet seg sier jm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner og sånn stikkeing innimellom. Det er nesten som noen pu\lutselig stikker en nål oppi der. Tror det er ungen som presser mot bekkenet og at det begynne å gjøre seg klart. Var litt redd det nermet seg fødsel de første gangene men har hatt det sånn i noen uker nå .Er nå 35 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja som en nål kjennes det ut som.

var med jm 10 mai, og da var han godt nede i bekkenet, ikke helt festet, men det var ikke langt unna sa hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjedelig nå i slutten altså. En går liksom å lurer på om både det ene og det andre kan være et tekn. Hadde nesten vært grit å vite dagen konkret så slapp en å ha det i bakhodet hele tida. Har født før men en vet joaldri når det skjer uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med ei jeg kjenner har hodet til barnet vært festet i 10 uker. jm mente hun kom til å få lenge før terminen, siden hun fødte 3 uker før forrgegang.

ei jeg jobber med har vist hun skulle ha keisersnitt helt siden første legekontroll.23 mai, fikk hun en stor å flott gutt. ble så missunlig, har lyst å bli ferdig jeg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg også litt nyskjerrig...Har det helt likedan.Jenta ligger i seteleie og med stikkinga i underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

las nett i et blad at "stikking i underlivet betyr at fødsel er nært forestående"............men men, skal vel ikke tro på alt en leser, er jo en stund igjen til termin da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...