Gå til innhold

UL først, eller ville dere gått til legen først?


sweet dreams

Anbefalte innlegg

hei...

har ikke ringt å bestillt legetime ennå. er 6+0 imorgen.

etter en SA i høst, sa gynekologen at jeg bare kunne ringe direkte til han når jeg ble gravid igjen så skulle jeg få en UL.

hva ville dere gjordt??

tenkte jeg skulle vente til jeg var sånn ca 10-11 uker på vei, før jeg ba om en ultralyd, men nå har jeg veldig lyst på en tidlig, for å se om det er liv...

når bestiller dere legetime?? og ville dere tatt en UL først hvis dere hadde sjangsen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid etter ivf og "må" ha ul i uke 7.

Jeg gleder meg enormt mye. Håper alt ser bra ut!

Bare 12 dager igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss gynekologen din sa du skulle ringe, så ring:) Men jeg hadde også ringt fastlegen min for å bestille der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er like mange uker på vei som deg, og har også mistet tidligere. Jeg skal også ha UL tidligere enn sist gang som da var i uke 14. Har legetime i begynnelsen av uke 9 og kommer til å be om UL mellom uke 10 og 12. Du må ta UL siden du har sjans så tidlig! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha gått til gynekologen..det gjorde jeg igår:) fikk bilde av nurket også!:) jeg fikk se hjerteslagene og alt var fint der:) det var veldig beroligende..! er 6 pluss 5 uker ca på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør det du føler deg mest vel med selv:-)

 

Jeg mistet selv i januar (6.uke), og er gravid på nytt nå. Termin 21. januar. Jeg skal til legen i uke 9, men hadde vært koselig med UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått ringt å booka time hos både fastlege og til tidlig UL.

begge timene fikk jeg når jeg er i uke 9.

helt tåplige tidspunkt selvfølgelig så må finne på noe lurt slik at jeg kan snike meg vekk fra jobben midt på dagen...

jeg og har termin 21.januar, med min 32 dagers syklus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...