Gå til innhold

Kort :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som lager kort her da??

Vært artig å se hva andre gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lager masse kort, men har ikkje noen å vise nå...har tenkt å få lage en ny hjemmeside med bilder av kort etter hvert...har du noen å vise frem? selger litt i en hudpleie-butikk som svigerinna mi eier, men det er ikkje til å bli rik av...hehehe...selger litt til familie og slikt også...

Skrevet

Tja.. jo...jeg har lagt ut en del av korta på hjemmesiden min da...

( er med i et hobbyforum, hvor vi viser frem korta:) Ålreit å få litt inspirasjon fra andre og :))

Hvis jeg "tør" så kan du gå inn på www.skaftunjohansen.piczo.com

og trykke på " Min nye hobby" Der ligger det en del kort :))

Skrevet

KJEMPE FINE!!!

masse fine kort du har laga......er imponert!

synd det er så dyr hobby...har du mye utstyr?

hva er dine beste kjøp? trenger noen tips;)

Skrevet

Det er en dyr hobby ja!!!

Mine beste kjøp?

Det går lissom i bølgedager da. Men, nå har jeg bestilt meg en slik som "klipper" hjørnene på bilder på en fin måte :)

Uff, da, bra forklart gett! Ble helt tom for ord her, men en slik Hjørne-stamps! Har noen av stampsene, men denne har jeg ønsket meg lenge :))

Klipper hjørnene på en stilig måte :)

Ellers så er jeg veldig glad i de Tekst-stemplene jeg akkurat har fått da :) Bestilte de på det forumet jeg er medlem i :)

http://lissies.gotdns.com/forum/

Et kjempeålreit forum, hvor du får utrolig mye stØtte/skryt og hjelp, og ikke minst utfordringer :))

Ellers synes jeg at "brads" spiller en stor rolle i det å lage fine kort, og disse "Blomstene" som du får i alle mulig forskjellig størrelser :))

Det finnes jo så mange nettsider som selger masse fine ark og pynt, nesten for mye, for det er veldig lett å svi av noen hundrelapper innemellom :)) ( som jeg gjorde i sta :))

Skrevet

Har jo blitt en del utstyr etterhvert. Men desverre koster det en del! Men, jeg har funnet ut at om man bestiller stempler så har man jo de for alltid :)) Istedet for å kjøpe masse alfabeter. Og det er jo så utrolig mange fine stempler å få kjøpt da:))

Jeg printer en del ut fra PC n da :) Bilder og slik som jeg bruker på korta. Så kan man finne mange fine ting hjemme i sine egne skuffer/ rotehyller o.l. ( Nille) og, som bl.a. knapper ( eller i mammas skrin :))

Har laget en side om mange fine bilder du kan bruke på korta. Bare printe ut. Siden er :

http://www.piczo.com/skaftunjohansen?g=18230041&cr=2

Der kan du bare høyreklikke, lagre på din maskin, og printe ut senere. Masse fine bilder :)) Jo, mitt beste tips !!! :))))

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg lager kort for harde livet!skal se om jeg ikke kan få lagt ut noen her etter hvert.

Utstyret er jo dyrt,men fysj så morsomt å handle inn :):D Selv handler jeg det meste fra USA,mye billigere!

Skrevet

tinyangel:

Jeg har ikke prøvd meg på å bestille fra usa enda jeg da.,...

Har du noen nettsteder å annbefale ?

(vil gjerne se kortene dine når du legger dem ut :)

Skrevet

Masse fine kort 2b@rnsmor :)

Artig hobby!!

Skrevet

jeg handler kun fra hobbykroken.no,genial side!! Kjempe billig,å ganske raske svar å sending.ikke særlig dyr porto heller!

Skrevet

har tenkt på å få lagd meg en hjemmeside om en stund,å da kommer jeg til å legge ut en masse bilder av kortene jeg lager,å stempler å ting som jeg kjøper.. noen som har noen anbefalinger ang gratise hjemmesider,gode sådan..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...