Gå til innhold

hvordan gjør dere dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg er alenemor.. har vært alene siden jeg fant ut at jeg var gravid.. da stakk barnefaren med halen mellom bena..

Så lurer jeg litt på hvis dere treffer en ny kjæreste da? hvordan gjør dere da?

ovenfor barnet i begynnelsen?

har truffet en kar.. :) men vet ikke hvordan jeg skal forholdet meg.. det er så tilig enda at jeg vet ikke om det "er den rette"..:P vil ikke at hun skal bli oppskaket eller noe sånt viss ikke dette holder? hun er bare 3mnd da..

ikke har jeg så mye avlastning heller at det er så lett å treffe han bare da.

Noen som har vært i samme situasjon?? hvordan løse det til beste for oss alle? eller hvordan har dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ennå ikke hatt kjæreste etter jenta mi ble født men har vært et par stykker som jeg har holdt på å bli sammen med som jeg har funnet ut at vi ikke passet sammen alikevel. Men da har dem vært ofte på besølk hos meg å vi hos de. Å de har møtt jenta mi flere ganger. Har ikke tenkt noe over å vente med å la de møte hverandre. Hun er jo uannsett så liten at hun ikke skjønner noe. Hun er 7,5mnd.

Hadde hun vært eldre så hadde jeg nok ventet med å la dem treffe hverandre.

Skrevet

Ta jenta di med deg, hun er så liten at det gjør ingenting:-))

Lykke til med kjærligheten! :-)

Skrevet

oki, men da blir vi å prøve å gjøre det sånn:) så spennende!!

takker for svar hvertfall:)

Skrevet

Typen min traff jenta mi etter kort tid, fordi hun var bare ett år.

Hadde hun vært stor nok til å spørre etter han etterpå osv, så hadde jeg venta til jeg hadde sett om det kunne bli noe seriøst forhold.

Er i lag enda og storkoser oss sammen alle tre :)

Skrevet

Jenta de er så lita at det lar seg nok greit gjøre at hun er med. Hun knytter seg ikke så mye og fort til om det dukker opp en mann nå. For henne blir det som en venn av deg.

Kos deg og nyt tiden med å finne ut om han er den rette for deg. Og når han møter ungen din, finner du også ut andre siden med han enn om du møter han uten barn. Da ser du om det er ett menneske du vil dele livet ditt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...