Gå til innhold

tjohoy, hengt her i snart et havt år, og ikke enset klubben "min"


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

hehe, har lurt på om det bare var gullsmokken-medlemmer som hadde slik klubb, men jammen kom jeg inn til dere gitt=) da skal jeg henge her de siste seks ukene mine:) har forresten termin 3 juli, er høygravid fra i dag av, digg=) tida raser av gårde, nå har jeg bare 4 eksamener, så er det permisjon og bare gå å ruge å glede meg til bebis kommer=)

 

god kveld til dere alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen da til deg. Jeg har også termin 3 juli. Bor i bergen og har som plan å føde på storken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din lille vimsejente. Neida, Koselig du fant frem til slutt da. Velkommen til oss. Her i huset er det termin 1. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det=) koslig å skravle med folk med ca samme termin da!!skjer jo så mye nå, man eser ut, strekkmerker og hemorider og jern-mangel for min del,hehe, men går helt fint, bare gleder meg til å få ut det lille nurket vårt=)

 

ha en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, velkommen skal du være! Har termin 7.7 og har 42 dager igjen... Snart høygravid!

Skal bli godt å ble ferdig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen velkommen! Trådene går ikke så fort her på "klubben", men det er veldig fint å snakke med noen som er i nesten nøyaktig samme båt! :) Jeg har 61 dager igjen og håper tiden går fort så jeg snart får møte lille snupp.

 

Ha en fin dag, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...