Gå til innhold

Ellos Plus ;))


Gjest Visten Vrangskapning

Anbefalte innlegg

Gjest SuperGunda

Klær må man ha - for det ser jo slettes ikke ut til at kiloene har tenkt til å RASE av meg med det første (for glad i hvetemel ifølge noen ;) Så jeg har logget meg inn på Ellos.no (noen som vet hvordan jeg får ellos konto forresten?) og sitter å ser på klær der - Ellos Plus seff. Kan være så store størrelser det bare vil, men modellene som viser klærne - ikke jeansene iallfall - er da slettes ikke i PLUS?! c",)

 

...eller er det bare jeg som er så mye i plus at alle andre ser små ut i mine øyne? ;) Nei, noe er det iallfall... Noen som vet hvordan klærne derfra er i str? Store/små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan klærne er, men jeg måtte bare komme med en kommentar.

Syns igrunnen aldri de er store de modellene som viser stor mote, og de har hvertfall ikke masse valker slengene rundt her og der.

Og mitt problem er at jeg er ganske lav, ergo blir gensere for lange på ermene og buksene for lange på bena. Rart at ikke klesindustrien lager klær som varierer overalt, ikke bare i livvidde.

 

PS: jeg bestilte noe klær på Josefssons.no, og de var passe i str. (dvs bestilte i samme str som jeg pleier å kjøpe på Lindex)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de varierer voldsomt i størrelsene. noen er små og noe er stort.

 

er få nettbutikker som bruker store modeller ja. har egentlig kun sett noen få og de er utenlandske. her har du et eksempel på hva slags modeller vi kunne trengt: http://www.designercurves.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SuperGunda

Kunne trengt noen slike ja - hadde vel fått noen og enhver til å føle seg litt mer tilpass i klesbutikker..

 

Prøvde forresten å se etter klær på ebay, men amerikanske størrelser er like forskjellige som norske - varierte mellom 1x-4x i str jeg c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne godt tenkte meg å stille som modell for klær til store damer. Er det noen som vet hvor jeg kan henvende meg da? Finnes jo ingen modellbyrå som tar inn store mennesker.

 

Jeg er 170cm, 98 kilo og har en fin fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...