Gå til innhold

Supergirl, er du her?


envi

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Hvordan går det med deg?

Når var det du skulle på UL igjen for å bekrefte terminen?

Jeg er så spent på å høre hvordan det går med deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, jeg er her jeg :)

Har det bra, bortsett fra at jeg har blitt dønn forkjøla, det er noe herk.

 

Skal til legen om ca 1 1/2 uke tror jeg, og da får jeg vite mere. Var til jordmora på mandag (hun kan du få billig av meg, er ikke fornøyd med henne) og hun virket plutselig uforstående til at jeg skulle inn på ny UL, enda det var hun som tok det opp sist. Jaja, får se hva legen sier. Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, forkjøla er ikke akkurat noe godt når lungevolumet er begrensa i utgangspunktet... Får håpe det ikke sitter i så veldig lenge da.

For en jordmor??? Hun bør tenke seg om neste gang. Med et så stort sprik, burde selv hun skjønne hvorfor du ville ha en ny UL.

Jeg er glad for jordmor her er snill og grei:-) Hun jeg var til når jeg skulle ha Ole Martin er bare helt super. Håper jeg får gå til henne på neste også.

Håper legen din har mer forstand...

 

Ellers er alt bare bra her. Godt å være ferdig med skoleåret, og bare konsentrere seg om jobben. Jeg har søkt til neste år også, så får håpe det kommer i gang.

 

Har dere tenkt dere noe mer nordover før fødselen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle egentlig nordover denne helga, men så ble det ikke. Langt å kjøre, også er det jo denne fergesteiken som pågår da. Godt å være her også, ordne litt og sånt.

Har søkt jeg også, men vet ikke om jeg takker ja til plassen.

 

Ble lettere oppgitt over henne jeg også. Er ganske skuffet over jordmora, har hørt så mye positivt om å gå til jordmor, men jeg er mer fornøyd med legen. Neste gang tror jeg det blir bare lege.

 

Sa nettopp til Ernst at nå tror jeg jeg vet hvordan det er å ha kols, hehe. Dårlig spøk, men det føles nesten ut. Hoster og er tett,og har en baby nesten under haka. Ikke moro å være meg i dag.

 

Hvordan går det med prøvinga, har dere begynt, hehe :) eller trener dere bare enda? Må få høre hvis du blir medlem av en klubbene her inne da :) Jeg for min del gleder meg litt til jeg skal på dib, virker mere koslig der, her har det vært så mye tull i det siste. Mye hormoner som farer rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du takker ja til plassen. Hvorfor skulle du ikke det?

 

Kjenner meg igjen med baby under haka. Når jeg gikk med Ole Maritn var det utfordrende til tider. Å ha småklasse på skolen med lek og påkledning, var en prøvelse:-) Men det blir bedre når magen synker.

 

Jeg har holdt meg unna trådene her litt. Enig med deg at det er en del ..... folk her. Har vært inne på chaten litt. Jeg tror ikke det er så mange som jobber som er inne der?

 

På spørsmålet ditt svarer jeg at øvelse gjør mester..... Du får bare følge med.....

 

Jeg har forresten fått meg MSN. Hvis du vil kan du godt legge meg til der. [email protected]. Er det ikke sånn man gjør det? Jeg har nettopp laget det, så har ikke funnet ut av alt enda:-)

Data og jeg har aldri vært så nære venner...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...