Gå til innhold

pasienthotel på sus etter fødsel


millat

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spurt så mange, men får ingen svar. Er det som fødende på Sus mulighet for å få ligge på pasienthotellet etter fødsel, og hvor mye vil det evnt koste for mann og andre barn?

Er slitsomt nok med et nyfødt barn etter fødsel, om man ikke skal dele rom med flere andre enn mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt vanskelig å svare på siden pasienthotellet ikke er ferdig ennå? :P Skal vel åpne i september hvis jeg ikke husker feil..

Men jeg regner med at det blir mulig å overnatte på pasienthotellet sammen med mann og barn dersom alt går bra under fødselen. Har hørt det er sånn andre steder iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min jm jobber på fødeloftet og ifg det hun sier til meg så vil en del av hotellet bli forbeholdt barsel-kvinner. den delen vil være i direkte kontakt med barselavd på så måte at det bare er en dør mellom før å spørre om råd og hjelp. men dette blir jo uansett ikke aktuelt før hotellet åpner i høst en gang. hva det koster vet jeg derimot ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott. Hadde vært glimrende. Får håpe det rekker å stå ferdig til min termin i november..

I bergen koster det visst rundt 150kr pr døgn for mannen ink. frokost. Men koster det noe for meg og snuppa tro?

Og må man bestille rom i forkant? Er jo fryktelig vanskelig å treffe på termindatoen..he,he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om det koster noe her.. men det kan du jo bare ringe og spørre om. jeg vet heller ikke om man må bestille i forkant, men det kan jo bli litt vanskelig når det kommer til barselkvinner, vi vet jo aldri når vi skal føde liksom! så tror nok ikke det er noe krav. men ring og spør du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...