Tralllllalalaaalaaaa!!! Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bare lurer på hvordan de 3 første ukene i semesteret var. Ble dere kastet "rett på" undervisninga? Tvungen og obligatorisk? Var dette uker hvor det ikke skjedde noe fordi folk skulle bli kjent og kjøpe litteratur osv? ... trenger å vite pga tilrettelegging privat. Takk for ev. svar... )
aikipia Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 HEi! Er sykepleirstudent på andre året. Når jeg startet på første semester begynte vi rett på, hadde vel et par dager med informasjon, men så var det forelesninger. Det er jo ikke obligatorisk, men det er veldig nyttig å få med seg så mange forelesninger som mulig. Vil spesielt anbefale å være med på sykdomslæreforelesningene, de er veldig nyttig. Jeg er selv med på nesten alle forelesningene og skjønner ikke hvordan jeg skulle klare det uten å få med meg dette. Man har jo noen fridager innimellom.. Lykketil med studiene!
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 hei! Er tredjeårs og det jeg husker er at første uka var edt bare bli kjent aktiviteter og informasjon, startet vel SÅ vidt med undervisning den andre uka... men tror ikke vi hadde noe obligatorisk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå