Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har aldir opplevd dette og lurer på hvordan det føles i forhold til orgasme ved stimulering av klitoris.
tjorven 1 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 vaginal orgasme kommer vel når du får orgasem uten stimuli av klitoris tror jeg, for jeg får skjede sammentrekninger med begge deler, men de er faktisk sterkere på meg meg klitoris orgasme men jeg føler på en måte at den vaginale går dypere for mine egendel..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 hmm,men hvordan kjennes den ut i forhold til klitoris?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 ingen som kan svare,og vet dere horfor?det er bare oppspinn! det finnes en orgasme type,og hoved knaooen der er klitoris..men mange kan forbinne denne klitoris med en såkalt vaginal orgasme,de blir stimulert på klitten ,så har de sex og så kommer,det er ikke rent vaginalt,der er klitten som har blitt stimulert og får du da en kuk i skjeden så kommer du,pga nervene er på innsiden også! så kjære jenter : det er bare klitten! men mange har fantasi nokk til å tro at det er i skjeden det skjer! om klitten ikke hadde ært der så haddedet heller ikke vært orgasme!helt sant!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Neida, det finnes. Jeg har fått det et par ganger, var over 30 før jeg fikk det til, og det måtte foregå uten mann. Jeg ordnet det altså selv, og vet derfor at klitten ikke var stimulert. Den kjennes nesten som en vanlig orgasme, kanskje bareliyy "dypere". Ikke nødvendigvis noe bedre eller sterkere enn en vanlig, bare at hovedpunktet var vagina (eller sikkert egentlig g-punktet) og ikke klitten.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Hei, jeg har opplevd vaginal organsme under samleie et par ganger for noen år siden (ikke dagligdags altså!) men tror egentlig at klitoris ble stimulert innenifra vagina i tillegg til at jeg virkelig var i riktig stemning. Hvis penis får riktig possisjon inne i vagina slik at den trykker på klitoris innenifra tror jeg dette kan gi "vaginal" orgasme. Men hvis det er noen som opplever noe annet så kan jeg jo ikke nekte for det...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #7 Skrevet 1. juni 2006 Obs, glemte å si at jeg mener disse vaginale orgasmene opplevdes litt svakere enn når jeg stimulerer klitoris utenifra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå