Gå til innhold

Når senket dere bunnen på sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då han fekk tak i uroen... Hadde vi ikkje hatt uroen der kunne vi nok venta til han var ca 6 mnd, då begynte han å rulle og heise seg opp på kanten då han låg på magen.

Skrevet

...han var for øvrig ca 3mnd då han fekk tak i uroen.

Skrevet

Senka den da hun var 5 mnd, da begynte jeg å bli nervøs for at hun skulle falle ut, hun romsterte så innmari og snudde seg hele tiden.

Skrevet

Begynner å vurdere det nå. Han er 6 mnd.

Skrevet

Da hun var 7mnd. Så nå kan hun stå på knærna å holde i kanten uten at jeg trenger å være redd for at hun skal dette ut.

plustelig en dag begynte hun å reise seg å da var det på tide å senke senga

Skrevet

ca 6 mnd...

Skrevet

da han var fire mnd senket vi ett hakk og da han ble syv mnd og dro seg opp i stående etter sprinklene senket vi den til det laveste hakket. Og der blir den værende til han flytter ut av sengen.

Skrevet

hmm... min er 6,5 mnd og jeg har ikke gjort det enda. virker som min er litt treig til å bevege seg i forhold til dere andre sine babyer... han greier overhodet ikke å reise seg opp alene enda, heller ikke sette deg opp mens han holder i noe...

Skrevet

tror hun var 6-7 mnd, men husker ikke helt... vært tidlig ute, men viste ingen interesse for å klatre før da.

Skrevet

Vi skal gjøre det i morgen.

I går og i dag vil hun bare prøve å klatre over kanten. Hun er 8 mnd og 10 dager.

Skrevet

Første gang var hun vel 7-8 mnd. Andre var hun 10 mnd.

Skrevet

Neida Siljemor, min er treigere enn din ;) Min er snart 8 mnd og har ikke gjort det minste sprell i senga enda. Har snuddd seg over på magen en eneste gang oppi der, thats it, så vi har bunnen på øverste hakket enda. ( Han kravler rundt i hele huset på dagtid, så det står ikke på bevegeligheten for å si det sånn)

Skrevet

samme her. Vår gutt er 6 mnd. Men tror ikke vi skal stresse for det. Det kommer når det er naturlig for dem:)

Skrevet

Har ikke senket den enda vi, frøkna er snart 9 mnd.. men ho har ikke begynt å sette seg enda heller..

Skrevet

Har nesten akkuratt senket bunnen vi også......kanskje for 1 mnd siden bare....og mi er 10 mnd ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...