Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Elvira?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke hørt om noen andre som har tenkt å kalle babyen sin dette, men vi synes det er utrolig fint.. Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiltross for at jeg kjenner to Elvira som jeg har kjent siden jeg var 4 år begge to, så har jeg aldri vendt meg til det! Snille jenter, men navnet synes jeg er forferdelig... Dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg syns det er stilig! spansk :) tenkte på dt selv, men landet på no traust norskt no isedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg var kjempefint! Hadde uten tvil gått for det hvis dere begge to liker det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har god kjennskap til historien om Don Juan, så vil dere se på navnet med et annet syn. Donna Elvira var kona til rundbrenneren, og det er en utrolig fascinerende historie. Jeg arbeider innen opera, og jeg må si jeg liker navnet bare mer og mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvira var navnet på min gamle strenge pianolæreinne. Har ikke helt gode følelser, men navnet er fint i seg selv, særlig hvis dere har utenlandske aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som har fått med seg Elvira Nicolaisen? Hun nye popdama? Fin hun. Syns søstra Hilma er kulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er jo dessverre henne alle tenker på når jeg nevner navnet. Er helt enig i at Hilma er MYE kulere (person/image altså, ikke navn)! menmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

synes elvira er et nydelig navn.

kunne gjerne har brukt det selv (men venter gutt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står mellom Elvira og Siri.

Synes begge er flotte.

Familiens eldre garde stemmer for Siri mens de yngre liker Elvira etter å ha fått tygge litt på det.

 

Vi er veldig usikre. Et av dem blir det helt sikkert.

 

Vet ikke om dette hjalp noe, men lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har selv ei jente som heter Elvira Marie. Hum er 1 1/2 år og oppkalt etter sin oldemor. Synes det er et nydelig navn og får stadig komentarer fra folk som mener hun har et spesielt fint navn. Ikke så mange som heter det i Norge, så du risikerer nok ikke at flere i klassen hennes heter det. Jeg hadde ikke vært i tvil hvis jeg var dere :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke min smak....men for all del,det er jo et navn som ikke alle har!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvira er kult! Og det virker som om flere og flere oppdager navnet, synes jeg har vært borti det flere ganger her inne. Kall jenta Elvira : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...