Süsse Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har det bare skjedd av seg selv eller har dere jobbet med saken? Jeg la inn et innlegg nedenfor her over hvor lite min gutt sover iforhold til en del andres. Vet det er forskjell paa babyer, akkurat som voksne, men... Bare lurer paa om det er noe jeg gjör "feil"...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Ble bare sånn av seg selv her i gården. I en periode nektet hun å spise noe særlig, til slutt var det bare litt kos, og så koset hun seg selv med å snakke litt og suge på fingrene. Nå sover hun fra ca. 22 til 7. Tror neppe du gjøre noe feil. Er noen som får mat om natta til de er både 9 og 10 måneder. Er så forskjellig. Men det er ikke anbefalt å starte med nattavvenning før de er 6 måneder.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Min gutt sov natten gjennom etter att jeg begynte med mme. Mme er ofte mer mettende enn mm. Kjenner flere som gir mme som "kveldsmat", slik at babyen sover godt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Jeg gir mme på kvelden før hun legger seg og da sover hun fra 22-23.00- ca 8.00. På bare mm sover hun bare til ca 2.00 også må hun ammes igjen.....så det gjør jeg ikke lengre. Om du vil sove om natta er det lurt å prøve med mme, jeg ammer ellers og har nok melk.
MintCondition Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 ...jeg prøvde faktisk også å gi mme på kvelden for å få henne til å sove lengre, men det funket ikke her i huset :-/ (så vi gikk tilbake til gode gamle puppen etter en ukes tid)
mammaen til to små røvere Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Storebror diet ca 5-7 ganger hver natt frem til 8-9 mndr alder (dritslitsomt). Lillebror på 3 mndr sover fra 19-20 - 07-08 med en oppvåkning i 03-04 tida for å få mat. Han får kun mme. Vi har aldri gjort noe med noen for at de skal sove natten gjennom. Det ordner seg slltid til slutt likevel:-) Storebror sluttet med nattmat av seg selv da han var rett over året.
WP-TLogPeanut Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Tuppa mi er 3 mnd da,men sover hele natta hu og, har ikke jobbet med saken nei,hun bare gjør det
ostekaka Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 skjedde av seg selv. så sluttet han med det, og i natt sov han fra 11 til 6.30 :-) men hvor lenge han jør det denne gangen vet vi jo ikke
NickNoLte Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 Min sover fra elleve til fem/seks tiden, og det har gått helt av seg selv. Var 1 mnd på sykehus - så da ble det mest sondemating. Når vi kom hjem våknet han ofte - jeg var helt sombi en mnd... hadde ikke oversikt over når jeg var oppe om natta :-D Men så, ca 2mnd?? begynte han å ikke ville ha mat om natta... Han våknet - eller lagde litt lyd - og trøtt og fjern som jeg var - tok jeg ham opp og skulle gi ham mat. men han nektet, ville ikke ha pupp... Neivel da... da får jeg legge deg nedi senga igjen tenkte jeg... og det var han fornøyd med og la seg til å sove... hm... det var da rart tenkte jeg, hehe.. men det fortsatte noen ganger, og tja ca 4mnd alder, så sov han rundt.... altså fra 23tiden til 05/06 - får mat og sover litt til... det er altså helt herlig :-D men det er jo så forskjellig! Storebroren våknet hele tiden og skulle ha mat... Ble vant med det etterhvert, men jeg foretrekker å få sove om natta! hihi
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 Vi begynnte med spise, våken, sove rytme da begynnte hun og bli trøtt i 19 tiden sovner nå mellom 20-21 og sover til 06-45 ca får et måltid og sover til ca 09..
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Av mine tre har én sovet gjennom natta da han var fire måneder, de andre to ikke. Jeg hadde ikke jobbet med saken, og alle tre har fått noenlunde samme behandling. De var bare forskjellige babyer. :-)
♥ strikkemor ♥ Skrevet 24. mai 2006 #12 Skrevet 24. mai 2006 Dokken som gir mme på kvelden og ammer ellers, blir det ikkje forferdelig melkespreng å venta til neste morgen då?
Süsse Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2006 takk for mange svar! jeg har prövd med mme, men han vil ikke ta flaska. vi prövde i en uke hver dag (paa dagtid for tilvenning), men han greier ikke aa faa i seg noe. og innimellom vaakner han oftere ogsaa, men vi holder oss til de faste tidene da saa det ikke blir mating naar som helst paa natta. jeg sliter med aa faa nok sövn til tider, kan man si...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 25. mai 2006 #14 Skrevet 25. mai 2006 Julie sov natten gjennom fra hun var en måned gammel, og det ble bare sånn egentlig Plutselig bare sov hun hele natten, og har gjort det siden (med kanskje et par unntak når hun ikke har vert frisk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå