Flower girl Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Jeg bare lurer... Var hos jordmor i går, og hun sa at jeg ikke bør gå mange dagene over tiden, pga stor baby. Men hun sjekket ikke modning, åpning eller noe. Jeg spurte om stripping kunne være aktuelt, men det synes hun ikke. Jeg har termin i morgen. I stedet ringte hun sykehuset og ba de ta meg inn på en vurdering 5 dager over termin. Hvorfor får noen stripping og andre ikke, og er det vanlig med stripping kun når man har gått en stund på overtid?
Tobarnerfint Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Min jordmor har sagt hun kan begynne og tøye litt der nede fra jeg er ca 37 uker, fordi de ikke vil jeg skal gå på overtid grunnet forrige fødsel. Sist gang fikk jeg det først etter 2 dager på overtid. Sikkert forskjellig praksis...
Manx -med Loppa & Klumpen Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Flowergirl: Hvor stor var babyen din? Min var 4400 g - håper legen min kanskje kan gjøre det samme et par uker før...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 jeg vet ikke hva stripping er en gang jeg...
Flower girl Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2006 Hei Manx (-Loppa får bror 21.6!). Babyen min var "godt over 4 kilo", sa jordmor... Hun sa ikke helt eksakt. Men terminen min er i morgen, og hun ville ennå ikke sjekke om jeg var moden, eller strippe meg.... Hmmm - er din 4400 og så har du termin 21.06? Var forrige babyen din stor? (går ut fra at du har et barn til, siden du skriver at Loppa får bror 21.6!) Synes jordmor eller lege burde gjøre dette for deg da, for 4400 er jo veldig stort...
slankeguri Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Har hørt det skal være ganske vanlig i utdrikkingslag...!
Maika&Laika Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Stripping er at man forsiktig løsner fostersekken fra innsiden av livmorveggen akkurat rundt åpningen. Jeg regner med at man må ha åpning, med andre ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå