Gå til innhold

En syk kommentar fra samboeren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble helt satt ut av min kjære i går.... Jeg spurte han om hvorfor han ikke var like ivrig på sengekosen som før jeg ble gravid. Da svarte han at han hadde mistet sex lysten fordi han ikke likte tanken på å stikke pikken inn der hvor ungen hans var......! Hva i all verden er det for en tanke å ha i hodet sitt? Prøvde å forklare at det ikke var tilfelle, men det hjalp ikke. Har dere hørt noe sånt før? Ble nesten litt lei meg jeg og lurer på hvordan det neste halve året blir på sexfronten med hans instilling........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om maaaaange gutter som tenket slik, så du er ikke alene!

Desverre ikke så mye du kan gjøre om han føler det slik... Spør om han kan tilfredstille deg på andre måter da vel? :)

Skrevet

hehe, det er nå 8 mnd siden sist vi hadde sex, nettop på grunn av det samboer'n din sier, så han er ikke alene....

Må bare gjøre det beste ut av det......

Gleder meg forresten til ca. August.......

Skrevet

Hmm... rart ja, å høre en mann si at han har mistet litt sex lyst..?? ;op

Neida, kjedelig situasjon. Noen får nok slike tanker og grøss om å ha sex med sin kjære når hun er gravid.

Men, da må jo d beste være og prate ut om det og kanskje finne andre måter for dere å tilfredstille hverandre. Uten at d skal være "ekkelt"..

Lykke til :o)

Skrevet

Jeg skjønner han godt. Har det sånn selv (er ikke mann, men..). Det føles høyst unaturlig å skulle ha sex nå, hvorfor skulle jeg det liksom? Er jo gravid allikevel, og det finnes bedre ting å bruke sengen til. Sove for eksempel.. Må jo også nevnes at knusktørre slimhinner som får sopp i tide og utide ikke akkurat er opphissende.. Kjennes jo ut som han stikker inn et rivjern..

Skrevet

Det finnes faktisk oss som har sex av andre grunner enn i forplantningsøyemed, og som har sex andre steder enn i sengen, og som gjerne vil ha gode råd når selivet ikke fungerer som "normalt" lengre -gravid eller ikke gravid ;)

Skrevet

Enig med deg Vims.

Og må da være det beste å snakke om det med sin kjære og finne ut hva som blir best for begge parter. Hva som kan gjøres for at man skal ha det bra. Sex er da en viktig del i et forhold..

Greit at folk kan spørre om tips og råd her da...

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...