Gå til innhold

Skrittteller nå da være humbug, skrøn og fanteri?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan en skritt teller beregne hvor mange kalorier du har brukt.

 

Jeg og du forbrenner ikke like mange calorier om vi går samme strekningen på 1 km, og bruker like mange skritt og like lang tid.

Hvis jeg veier 110 kg, og du veier 70....caloriforbruket blir forskjellig.

 

Og dersom jeg går med muse skritt eller store skritt, Hvis jeg går den samme ruta, og bruker nøyaktig 30 minutter, 2 dager, men den ene dagen brukte jeg 70o skritt mer....

 

Nei, dersom noen kan forklare meg hvordan en liten dings som en skritt teller kan gi meg caloriforbruk...

 

-Dessuten, hvordan vet den tingen hvor mange skritt jeg tar...festes den til skoen da eller?

 

 

Nææææh Skeptisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he... Klart at du kan lure skritt-telleren hvis du vil. Men det er det jo ikke noe poeng i.

Jeg har aldri sett en sånn, men regner med at du bruker den litt sånn at du lager konkurranse med deg selv, sånn type, når gikk jeg 1000 skritt på denne turen, målet blir 1100 skritt på neste tur.

Ikke vet jeg, men det er sånn jeg tenker om den saken.

Sette seg mål etterhvert som en blir sprekere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er greit nok det, men jeg driter da i om jeg går 1109 skritt eller 1201 skritt på den 3 km lange ruta mi.

 

Det er da uinteresangt,

 

Det jeg setter spørsmålstegn ved er HVORDAN kan en slik regne ut kaloriforbruket mitt.

 

Tror det ikke blir riktig jeg!

 

Næææh, Skeptisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. på en skritt teller legger du også inn vekt og høyde, derfor kan den regne ut kaloriforbruket. slik er iallefall den jeg har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har legger du inn vekt, høyde og hvor stor avstand det er mellom beina når du tar helt skritt...

Det er ikke alle skritt tellere som regner ut kalori forbruket så om du skal ha deg en og vil at den skal vise hvor mangen kalorier du bruker så må du være litt obs på det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...