mozart Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Har akkurat født ei datter for 2 uker siden. Måtte sy noen sting nedentil, men føler ikke ubehag lenger. Jeg og partneren min er så lysten, men tør ikke helt siden det ikke har gått så lang tid. Er det noen som kjenner til hvor lenge man bør vente etter fødsel?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Det beste er nok å prøve seg frem. Å ikke være for utålmodig, for gjør det vondt, kan det hende dere venter lenge... Men, kanskje vanskelig å vente og.. Lykke til ;op
Gjest Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Hvis dere har lyst så er det jo bare å prøve... Men er lurt å bruke kondom pga infeksjonsfaren + glidemidde..... Hadde sex etter 3 uker, tok det helt forsiktig da, og dette gikk kjempefint... Litt ømt var det, men fullt gjennomførbart:) Lykke til:)
envi Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Det er anbefalt å vente til en har vært på etterkontroll, som er 6 uker etter fødselen. Men ring legen eller jordmor og spør dem hva de anbefaler. Jeg var på etterkontroll etter 5 og ei halv uke, og vi prøvde oss den kvelden. Gikk bare bra, selv om jeg var litt anspent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå