M_venter Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Står i Illustrert Vitenskap nr.2/2006: Hvis ønsket er en Gutt: ¤ ha sex i tiden rundt eggløsning ¤ smør skjeden med natron før samleiet ¤ sørg for at mannen trenger dypt inn i kvinnen under utløsning. ¤ Velg stillinger der mannen tar kvinnen bakfra. ¤ Sørg for at kvinnen får orgasme. ¤ vær seksuelt avholdende til samleie, mannen bør unngå onani. ¤ Drikk en kopp varm kaffe før samleiet (mannen) ¤ spise salt mat (kvinnen) Hvis ønsket er en Jente: ¤ Ha sex tre dager før eggløsning ¤ smør skjeden med eddik før samleiet ¤ Sørg for at mannen bare trenger litt inn i kvinnen under utløsning ¤ Velg misjonærstillingen, der kvinnen er underst. ¤ Unngå at kvinnen får orgasme. ¤ sørg for at mannen får så mange utløsninger som mulig før den planlagte befruktningen. ¤ Ta et varmt bad før samleiet (mannen) ¤ Drikke rikelig med melk (kvinnen) Og til alle sammen, Lykke til )
SNURF 5 GUTTER Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Har så lyst på jente så har notert detta.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Ha-ha, sikre metoder fra Illustrert vitenskap?? Da blir det vel gutt igjen da....
081013 Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 da blir det nok gutt på meg(og jeg som hadde håpet på jente første gangen...) vel vel, så lenge barnet er velskapt så skal jeg ikke klage
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 Har prøvd gutte metoden, men har ikke smøret skjeden med natron, stillinger der mannen tar kvinnen vakfra, drikke kaffe, blir det gutt på oss da likevel?
Ronja&Odin Skrevet 11. oktober 2009 #10 Skrevet 11. oktober 2009 smøre in musa med natron eller eddik....? haha det hadde jeg ALDRI tatt sjansen på i allefall:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå