Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 jeg har i det siste blitt ganske tørr og har dermed vondt for å ha sex med samboeren min.. dette er ikke noe gøy for jeg er kåt så og si hele tiden! er ekkelt å bruke glidemiddel hele tiden, så lurte på når jeg kan vente å få tilbake min naturlige "niagarafoss"? og er det mange som sliter med samme problem? noen råd kanskje? på forhånd takk til alle som svarer!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 dette lurer jeg veldig på også.. skulle GJERNE hatt noen tips!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Er vel hormonene som fører til at man blir tørr. Jeg blir _mye_ mindre våt nå enn før jeg ble gravid, men satser på at det retter seg opp etter fødselen. Eneste tipset jeg er har er å bruke glidemiddel og kansje ekstra god tid. Ikke alltid like gøy å ta et avbrekk for å kline på glidemiddel, men det går på et vis. Er i allefall mye bedre med enn uten!
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 For meg fungerer det ikke med glidemiddel heller. Kjennes ut som om jeg blir 'flådd' innvendig. Brenner og svir og gjør j..... vondt, og det er ikke fordi jeg ikke har lyst. Tror nok slimhinnene er skjørere enn før. Her blir det nok ikke noe moro på et års tid..
Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Har samme problemet jeg oxo..... 4 mnd siden jeg fødte.... Håper det årdner seg strax:)
tjorven 1 Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 for dere som har født er det verdt å prøve akupunktur, skal nok ikke så mye til for å rette opp ubalnsen og det er unødvendig å gå slik lenge hilsen akupunktør
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Har hørt det blir sånn til man slutter å amme...
mamo82 *2 jenter* Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Sånn hadde jeg det for noen uker siden. Tok en soppkur selv om jeg ikke hadde andre symptomer enn svie og sånn under/etter samleie, selv om vi brukte glidemiddel. Utrolig nok så ble det bedre, så det kan jo være at du har et snev av soppinfeksjon..? Prøv, i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Mannen min passer på å slikke slik at det blir vått...
ryddemani Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Vi bruker glidemiddel og det går helt fint... Kan være kjempemorsomt det... Og spytt er jo også effektivt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå