Gå til innhold

MAGESMERTER


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har store magesmerter, nedentil, ordentlige kramper hver tredje time, og er livredd for å miste. Jeg ble bedt om å ta paracet ved behov, men det hjelper ikke lenger. Hva kan jeg ta, i første svangerskap fikk jeg noen stikkpiller som dempet smertene med en gang. Men det var i utlandet. Vet ikke om det finnes noe sånt i Norge, legene aner ikke. Noen kjerringråd?

Fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nok banket flere ganger på døren til legen, ble til og med operert forrige uke for de trodde det var en exu. Men de fant ikke noe, og har tatt HCG prøver i to uker nå og de er stigende, og neste UL kontroll på mandag, men smertene gir seg ikke. Er livredd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et litt dumt spm, men er det lenge siden du har vært skikkelig på do? Jeg var helt ødelagt i magen for noen dager side. Mye smerte og krampe nederst i magen. Ble anbefalt å få i meg litt sviske saft og lactulose. Etter et lite døgn var alt over, og jeg har det kjempebra nå ;) Forstoppelse kan rett og slett føre til krampe og intense smerter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan smerter har du? Jeg frykter exu, går og til hcg kontroller. I dag og i går har det vært "noe" i høyre side.. Det er der så og si hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! De trodde også at det var en exu, hadde smerter på venstre side, gikk til HCG kontroller, og kramper så og si hele dagen, men ei! I dag har jeg fått bekreftet med ny UL at min lille spire er der den skal, så jeg håper at livmoren snart er ferdig med å ødelegge dette fine svangerskapet, legen sa at det var strekksmerter!! Så ta det med ro, det går bra. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på do hver dag, men i små mengder, jeg må presse litt ut for at smertene skal gå over en stund... Men skal prøve resepten din, tusen takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra at alt var fint med deg! Jeg merker ingenting i hø side i dag... Men det "romersterer" ellers i livmora(?)! Skal til ny hcg prøve i morgen, håper jeg får et positivt og klart svar!

 

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...