rosa&blå Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hva gjør dere jenter...Ordner selv med dette eller??Jeg har ikke hørt noe fra min forlover og tenkte jeg ville ha dette....:=)
FruMamma med nr 2 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på dette. Something new: Smykke mitt, undertøy: Something blue: Strømpebånd med blå sløyfe Something borrowed: Brudekjolen:)
♥Prinzessin♥ Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Husk something OLD! Something old Something new Something borrowed Something blue :-) LYKKE TIL SOMMERBRUDER....
mars79 Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Trudde jeg hadde alt i boks, men nei har glemt something old.. Men hva skulle no det være???????????? Hm..
Dubbe Skrevet 24. mai 2006 #7 Skrevet 24. mai 2006 Something old: Da har jeg faktisk brudeskoa etter ei venninne, som er visstnok litt gamle Something new: Smykke® Something borrowed: Strømpebåndet etter min forlover Something blue: Strømpebåndet som er blått
FruMamma med nr 2 Skrevet 24. mai 2006 #8 Skrevet 24. mai 2006 Mine brudesko er old:) jeg kjøpte dem til et bryllup i fjor:) Jippi!
brooklyn Skrevet 24. mai 2006 #9 Skrevet 24. mai 2006 skal dere gjøre det heeeeeeeeeeeeeelt riktig må dere også ha a penny in your shoe. For lykke, tror jeg det er.
Engellen Skrevet 24. mai 2006 #10 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har en kjole som det er noe blått på, holder det som "something blue" tro? Isåfall har jeg: Something new: skoene mine Something blue: kjolen min Something borrowed: ?? (noen som har noen tips her?) Something old: kjolen min (har hatt den hengende i skapet i over 2 år allerede)
Etaner Skrevet 24. mai 2006 #11 Skrevet 24. mai 2006 Tror jeg er i boks her (-: Something new: Kjolen min, og smykke.. Something blue: Strømpebånd som er blått Something borrowed:Tiaraen min er lånt av forloveren min. Something old: Skoa mine er brukt før.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2006 #12 Skrevet 25. mai 2006 "Brudeskoene Her er godt nyt til alle sko-glade kvinder, for dine brudesko skal være splinternye. De må aldrig gives bort, lånes eller smides ud. Der skal passes godt på dem, for går de i stykker, lider ægteskabet ifølge gammel overtro samme skæbne. Brudeskoene må i øvrigt ikke købes af gommen, da det siges, at bruden så vil løbe fra ham"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå