Gå til innhold

latterlïg å gå til lege når man bare er 4 uker på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her og lurer på om jeg skal ringe legen. Har hatt to egenmeldingsdager fra jobben pga det jeg tror er bekkenløsning (har hatt det før), men er bare 4 uker på vei, jo! Er det mulig da å ha bekkenløsninga allerede? Tenker at det hadde vært utrolig bra å få en henvisning til fysioterapeut/manuell terapeut så tidlig som mulig så jeg kunne kommet i gang med trening. Er litt engstelig for å begynne å trene på egenhånd, men å trene med staver anbefalte iallefall min jordmor fra forrige svangerskap, så kanskje jeg kan begynne med det mens jeg venter på at det er "lov" å ringe legen? Noen som har noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har ikke mange råd, tenkte jeg bare skulle si at du ikke trenger henvinsning til manuellterapeut, det er bare å ringe og bestille time. Mener også at manuellterapeuter kan sykemelde dersom det er behov for det. (Men det er mulig det er litt ventetid for å få time da...)

Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Joda, går jo an å bestille time direkte, men da må jeg jo betale selv, antar jeg? Ved henvisning betaler vel trygdekassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...