nitro circus Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 1. Inviterer den nærmeste familien helt overraskende, til en helg sammen med oss..(de får vite det er bryllup) 2. bruker bødrene våre som forlovere 3. har ikke lyst på utdrikningslag 4. planlegger alt selv.....ingen trenger gjøre noe annet enn å komme. 5. enkel oppsats av håret hos frisør, og leter etter enkel og billig kjole.Brudgom bruker bunad, barna våre også. 6. enkel seremoni i kirken 7. Kjører vår egen bil til festen 8. ingen fotograf, har plassert 4 digitale kamera i selskapet..håper på mange fine bilder. ( tar oppstilte brudebilder selv) 9. koldtbord/viltbord, og selvbakte kaker. 10. fjell hytte/konferanse hytte for alle fra fredag til søndag. 11. enkle bordkort og enkel pynt på bord. 12. samme ringer som forlovelse, ny dato.. 13. familien står for musikken den kvelden, kan danne band av brudgom og fam.medl. Kommer nok på mer etterhvert.....men kommenter om dette er mulig??!!
FruMamma med nr 2 Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Syns det høres ut som du ha full ktr,men jeg ville kanskje hatt annen musikk, slik at brudgom og fam.medlemmer bare kunne slappe av og kost seg den dagen...
¤mtk¤ Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Hei! synes også det ser ut som du har en god plan! Vi skal gifte oss i august, planlegger alt selv, men har også mye god hjelp i forlovere og familien vår. De tilbyr seg og ønsker å kunne bidra med mer enn vi egentlig trenger hjelp til!!! vi setter stor pris på deres interesse og omtanke. eks. kaker, skal du bake alt av kaker selv? er avhengig av hvor mange gjester dere har da..... vi har 80, hun som skal bake bryllupskakaen er allerede stolt av oppdraget Men, er det ikke litt kjipt å ikke ha lyst på utdrikningslag? brødrene deres kjenner dere vel så godt at de i så fall lager et utdrikningslag som dere kommer til å ha glede av...
anaina Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 1. Inviterer den nærmeste familien helt overraskende, til en helg sammen med oss..(de får vite det er bryllup) 2. bruker bødrene våre som forlovere Helt OK 3. har ikke lyst på utdrikningslag Hvorfor ikke? Kan du ikke legge litt 'føringer'? En venninne av meg hadde hyttetur med 9 venninner istedenfor heisakveld på by'n med 20. Vi grillet og hver av gjestene hadde et lite innslag til 'husmorskole', som vi lage minnebok av (tok polaoidbilder etc), og pakkelek, og ingen ble drita md det var veldig hyggelig og sentimentalt... 4. planlegger alt selv.....ingen trenger gjøre noe annet enn å komme. Da er det godt å alliere seg med en arrangør, ex fjellstue e.l. 5. enkel oppsats av håret hos frisør, og leter etter enkel og billig kjole.Brudgom bruker bunad, barna våre også. Billig eller rimelig ifht brudekjoler? Hvis du skal giftes på fjellet med en brudgom i bunad ville jeg gått for noe litt "rustikt", sjekk tulip&tatamo, klær uten like/taulemøller (mye ull/strikk), noanoa, noe vintage fra mitt skattkammer eller tonicavintage etc... 6. enkel seremoni i kirken (se Eysteinskirka ved Hjerkinn) 7. Kjører vår egen bil til festen 8. ingen fotograf, har plassert 4 digitale kamera i selskapet..håper på mange fine bilder. ( tar oppstilte brudebilder selv) 9. koldtbord/viltbord, og selvbakte kaker. 10. fjell hytte/konferanse hytte for alle fra fredag til søndag. superhyggelig Sjekk hjerkinn.no, det står ikke så mye på hjemmesiden, men send dem en mail, de har egen selskapsmeny etc. Og spør om infor/bilde/link til Eysteinskirka (se omtale under aktiviteter) Vi gifter oss borti høgget på Kongsvold.no med det er endel dyrere 11. enkle bordkort og enkel pynt på bord. 12. samme ringer som forlovelse, ny dato.. Det har vi, helt OK 13. familien står for musikken den kvelden, kan danne band av brudgom og fam.medl. bare husk at brudgommen skal ha litt fri og danse og mingle!
¤mtk¤ Skrevet 24. mai 2006 #6 Skrevet 24. mai 2006 Hihi... mulig jeg har misforsått planen din litt...... Dere invitere familien til en helg sammen med dere, og det er den helge bryllupet skal være??? så alt er hemmelig frem til at dere skal giftes??? stemmer dette eller er jeg fjern? mulig litt mye kaffe i dag, hihi
nitro circus Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. mai 2006 Kan se sånn ut ser jeg....men de får vite det i invitasjonen, kun en mnd før. Inntil da er det en overraskelse vi planlegger selv..
nitro circus Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2006 Takk for tips om litt rusikk kjole... Stedet er allerede planlagt, samme med kirken....det blir her vi bor, kan ikke finne det mer intimt og koselig. All familie bor langt unna, og noen av dem har ikke vært her engang. Så nå markerer vi det med å gifte oss her hvor vi liker oss så godt..før vi flytter nærere familien, til vinteren!!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Planen din er nesten identisk med vår. Vi har også planer om å inivtere nærmeste familie til bryllup med overnatting.Og det blir en overraskelse for dem som kommer med invitasjonen. Men vi blir å sende ut invitasjonen i god tid i forveien, slik at familiene (bar vi som bor her) som kommer, har tid til å innrette seg med ferie og bestilling av flybilletter. Vi skal også ha kirkebryllup og har funnet en koselig, liten kirke på samme sted som vi har booket lokale. Vi skal spise 4-retters middag og kose oss. Dempet musikk i bakgrunnen. Vi er ikke kommet så langt som dere i planleggingen, så vet ikke enda om det blir brudevals og hvor den evt skal være. Men i utg.pkt blir det ingen sang og taler hos oss. Jeg skal også prøve å få tak i en billig kjole (enkel og klassisk, det er meg). Enkelt oppsatt hår, ingen slør. Mannen min gifter seg i uniform (tror jeg Jenta vår skal ha prinsessekjole (hun er litt over 1 år da), men skal prøve å finne en billig kjole til henne (så tips om Ellos i en tråd her). Synes det høres ut som at du har det meste under kontroll og at det blir en koselig dag Når skal dere gifte dere?
yasmina Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Hei Syns det hørtes skikkelig koselig ut. Skal gifte meg til vinteren og vil heller ikke ha utdrikningslag. De fleste bor langt unna og jeg ønsker ikke å reise hjem i forbindelse med utdrikningslag da jeg har to små barn. Minstemann vil bare være ca 7 mnd når vi gifter oss. Skal ha barnevakt i bryllupet, men ønsker ikke å reise fra han en hel helg. Ssyns planen der virklet veldig greie, men hadde nok ordnet noe anlegg til musikk som dere kan ha i bakhånd slik at gjestene og brudgommen ikke må spille hele kvelden. Klem
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 Som jeg nevnte tidligere så skal vi ha et noenlunde samme opplegg som dere. Og vi skal ikke ha mange gjester. De fleste er par, så vi trenger kanskje bare å sende ut 5-6 invitasjoner. Du skriver at dere også bare skal ha nærmeste familie. Hvordan har dere ordnet invitasjonene? Har dere laget dem selv? Bestillt? Jeg har nemlig tittet litt på ulike nettsider hvor man kan bestille invitasjoner. Men mange steder selger ikke så få og det er jo liten vits å bestille 25 eller 50 stk når man bare trenger 5-6 stykker... Takknemlig for tips...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. mai 2006 #12 Skrevet 25. mai 2006 Høres nesten ut som vårt bryllup, dette )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå