Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er dette allergifremkallende??

Tenker da youghurt ol.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke ville gidd jordbær jeg nei,men d er sikkert ikke farlig..men jordbær kan virke allergifremmkallende.. youghurt ville jeg også ventet med en stund til,men vist ikke babyn din plages med mage eller du har allergi i familien så er d sikkert ikke noe problem... de sier så forskjellig hs om youghurt,men min sier ikke før 10 mnd... og jordbær

1 år...

Skrevet

Takk for det.

Det er vel like greit å vente litt da. Trenger jo ikke akkurat gamble med mini..

Ha en vidunderlig dag!

:)

Skrevet

anbefalt å vente til fylt ett år tror jeg, sønnen vår fikk prikker og det får han fortsatt ved stort inntak, er 1år og 10 mnd nå...

Skrevet

sønnen min har fått smake en ett par teskjeer med youghurt ett par ganger og han elsker det! han er 6 mnd og har ikke reagert på det, fikk vite det på helsestasjonen er det er godt for magen, så lenge d er små mengder. det finnes jo fruktpure glasser med tilsatt youghurt fra 6 mnd, står på reklamesidene her. de glassene til Nestle..men selvsagt det er mange forskjellige meninger om dette også..=) hør med din helsesøster om du er usikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...