Gå til innhold

Skrekkblandet fryd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ohoho, nå er det ikke mange ukene igjen. Har termin i starten av juli. Flere enn meg som har begynt å få følelsen av skrekkblandet fryd både i forhold til mange måneders jobbfravær, fødsel og den nye hverdagen med et nytt menneske som er totalt avhengig av en? Hittil har alt bare vært rosa og lyseblått, men nå merker jeg spenningen stige dag for dag ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den tanken har jeg tenkt mange ganger også. Aner egentlig ikke hva jeg/vi begir oss ut på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh jes! Når jeg begynte å tenke etter på hvor mange arbeidsdager som er igjen skjønte jeg at nå er det jammen ikke lenge igjen! Tida går så sinnsykt for nå! Rekker ikke å gjøre noe før uka er omme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skrekkblandet fryd.. Gleder meg så til å treffe gutten min, gruer meg veldig til fødsel og ukene frem til det.. Kjenner etter hver eneste ting som skjer med kroppen.. Kan det være noe? Kan det være noe? Sånn går jeg hele tida! Er 24 dager til mens termin og 40 til ul termin... Attpåtil ligger gutten min i seteleie...

 

Men gleder meg masse til å treffe han!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la inn et innlegg i sted.."noen flere" så nå dette innlegget å ser at det er igrunnen ganske likt.......noe i samme retningen...tror det er mange som har blandede følelser.

greit å høre at det er flere som er i samme båt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes yes... den rosa-sitter-på-en-sky er iblandet litt frykt for at alt skal bli veldig tungt den siste tiden, fødselen, hva som evt kan skje under fødselen, hvordan det blir når det setter i gang osv osv osv... men mest av alt gleder jeg meg utrolig til å få treffe den lille jenta vår. Det er litt skummelt å tenke på at vi skal være alene med henne her hjemme etterpå, men jeg tenker at mye kommer av seg selv.

 

60 dager igjen nå... iih :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...