Gå til innhold

SER DET ER MANGE SOM HAR PROBLEMER I FORHOLDET :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en vennine som spår mot bet.

hun tar 200 og tar seg god til til hver enkelt når hun spår dem.

hun er flink til å spå om forhold og kan se hva deres samboer tenker og føler om deg

hun ser og gjennferd som jeg har forstått og kan drive dem ut av hus...og hun kan se hjelperne deres.dette tar hun 350 for.

mail henne på [email protected]

no blir hun sikkert gærn når hun ser jeg har lagt dette ut hehehehehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du det alvorlig? Er det virkelig folk som, unnskyld uttrykket, er så blåst i huet at de tror en vilt fremmed kan fortelle dem hva partneren deres tenker? Jeg blir så matt over at noen kan tenke sånn at jeg knapt finner ord. Snakk med hverandre, folkens, ikke med en eller annen sjarlatan som lirer av seg ganske selvsagte fraser og så tar seg betalt for det.

Det går faktisk an å snakke med ganske mange av oss menn.

Skrevet

Enig med deg, far til tre, at man må snakke sammen i et forhold. Men det er faktisk ikke alltid det går an å snakke sammen. At den ene parten skjuler noe for den andre el lign og da kan det være vanskelig å finne frem til sannheten.

Synes ellers at du er skikkelig ufyselig i svaret ditt. Om du har så bombastiske meninger om spådom osv SÅ HOLD DEM FOR DEG SJØL, takk. Husk at det fins mere mellom himmel og jord enn det vi kan tenke oss. Synes for egen del det er viktig å være åpen for alternative tenkemåter og metoder.

Ellers vil jeg anbefale Ballong3, hun har spådd meg ang hendelser i familien min. Var helt utrolig hvor treffsikker hun var, og det gikk ikke lange tiden, så skjedde det som hun sa.

Skrevet

Er nok litt enig med far til tre, uten å ta noen stilling til spåing generelt. Men synes det blir litt drøyt å anbefale de som sliter i forholdet til å ta en prat med en spådame, som attpåtil tar ganske mye penger for det. Og hadde mannen min komt hjem og sagt at en spådame sa at jeg skjulte noe for han, hadde jeg nok sett svart. Hva godt kommer ut av dette? Og hvordan i all verden skal disse "bevisene" kunne hjelpe deg til å få et bedre forhold. "Jeg har ikke gjort det". "Jo, spådamen sier det" osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...