Gå til innhold

Noen som ikke har taler eller sanger i bryllupet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å ha kun de næreste, og har selv ingen behov for noe av dette.....

Vi tenker å ha musikk, familiemedlemmer spiller selv..bare jam utover kvelden. Vi hater fastsatt program..

Høres rart ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sanger, men taler! Jeg haaaater "gule og rosa" sang-ark!! hehe..

Skrevet

Vi skal heller ikke ha sanger.. Det blir som på den reklamen: Nå tar vi den rosa sangen dere, den rosa sangen!!

Men hvis noen har diktet sang må dem få lov til det.. Taler blir det nok :)

Skrevet

Synes det høres bra ut. Deres bryllup, dere bestemmer uansett synes jeg!

Vi var 80 stykker i bryllupet vårt og hadde program da, med hvem som skulle tale når... Men ingen sanger!!!!

Flere av gjestene kom bort til oss senere og sa at det var helt topp å slippe de teite sangene som vanligvis er i bryllup. Det ble bare morsomme taler også, så alle satt og lo og hadde det artig rundt bordet.

Lykke til med bryllupet!

Skrevet

Vi skal heller ikke ha sanger. Men setter veldig pris på alt folk holder tale, setter litt ekstra preg på dagen!

Har heller ikke band vi da. jeg skal lage en hel haug med cd'er og la de gå utover kvelden.

Vi bryter en del tradisjoner, men har beholdt noe som brudevalsen /dansen, så kanskje det blir som et fastlagt program?

Og nei, det høres ikke rart ut - det er deres dag og dere må gjøre akkurat som dere vil!

Skrevet

Vi skal ha et lite bryllup for bare den nærmeste familien. Regner med at vi blir ca 15 stk inkl smått og stort. Vi har derfor ikke tenkt å ha noen sanger eller taler. Dersom noen ønsker å si noen ord, så skal de få lov til det, men vi skal ikke ha toastmaster.

Det høres ut som at vi har noenlunde samme planer SonnToBeMrPerfectsWife! :) Vi hadde nemlig også planer om å gifte oss utenlands i utg.pkt. (så du skrev det i en annen tråd), men så ombestemte vi oss. Fant ut at det ble dyrere for både oss og gjestene våre. Og så viste det seg vanskelig å få det til å klaffe for alle sammen. Så vi har også planlagt å ha bryllup på en fin/rolig plass hvor vi kan overnatte. Vi betaler alt inkl overnatting for oss og gjestene og forventer ikke å få økonomisk hjelp. Vi planlegger i stillhet og så blir det hele en overraskelse for gjestene! Gleder meg.

Skrevet

Vi var nærmere 30 av de nærmeste i mitt bryllup, og det hadde vært skuddpremie på de som eventuelt hadde forsøkt å dra frem en sang.. ;) Derimot overrasket en av venninnene mine med å holde en koselig tale, og jeg reiste meg også for å si noen ord og takke for alle gavene. Veldig uhøytidelig, og deilig avslappet. Da kan folk kose seg med maten og spise i sitt eget tempo uten forstyrrelser. Var i et bryllup i trøndelag hvor det var så mye taler og sanger at det gikk 7 timer fra middag til kaker. Mareritt!!

Skrevet

Jeg gifter meg i Spania, og foelger alle skikker og traisjoner herfra paa bryllupsdagen min. Saa her blir det hverken sanger eller taler! Men jeg er litt usikker paa om jeg kanskje boer holde tale til mine norske gjester... De vil kanskje bli litt skuffet...... Men har NULL lyst!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...