Gjest Skrevet 24. mai 2006 #1 Skrevet 24. mai 2006 Hej til alle! Melder mig ind her, og hopper over fra BIM og Gravid- moden alder. Har Linnea med mig, hun er født d. 11. april og er altså 6 uger nu. Hun er født ved akut kejsersnit fordi at læge og jordemoder skønnede det var nødvendigt på grund af barnets "tal" målt af CTG-skanner. Var ellers fuldt åben, og næsten klar til fødsel, men så...ja, sådan kan det gå. Linnea var heldigvis en stor sund pige på 3.392 g. og 54 cm. Hun var ellers blevet vurderet til 3700/3800 g. Men tiden går hurtigt, og Linnea er ikke nyfødt mere, hun er en vågen, dejlig pige som spiser godt og ivrigt, ikke sover så meget om dagen, og både er mild og god og har temperament. Hun har hele tiden sovet godt om natten, ikke noget med gråd, og hun har en rytme i søvnen. Men de to sidste nætter har hun altså sovet igennem fra 22.30 til 4-5 -stykker om morgenen.!!! Så I kan nok forstå at moderen (og faderen) er glade og udhvilede i dag ) Men altså: Pænt goddag til nye og kendte "ansigter" her på siden DK-hilsner
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. mai 2006 #2 Skrevet 24. mai 2006 Velkommen hit Henriette, både til deg og Linnea:-) Her har vi det rett så hyggelig, men litt lite aktivitet kanskje! Så her er det bare å skrive i vei:-)
Ronja65 Skrevet 24. mai 2006 #3 Skrevet 24. mai 2006 Hyggelig å høre fra deg igjen:-). Godt å høre at du har det fint og at lille Linnea sover mye om natten:-). Det gjør i grunn lille Thyra også, men hun sover ved siden av meg og jeg husker ikke alltid om jeg gitt henne pupp på natten, da jeg nok gjør det i halvsøvne:-) Men det blir nok ikke lenge til (har ikke montert opp sengen hennes enda:-) Vi skal forresten ned til Danmark i pinsen på bryllupsfest og for å møte farmor og farfar m.m. De gleder seg veldig, da de ikke har møtt henne. Min samboer har også to brødre som har bosatt seg på Samsø. Så vi skal også dit og besøke dem noen dager. Samsø er en helt fantastisk øy, så jeg gleder meg veldig til å reise dit. Ha det så fint.
La Perla Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Hallo! Gratulerer med den lille jenta. Nå er det bare å kose seg og nyte babytiden i fulle åndedrag, og kanksje skrive inn her i ny og ne =)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så masse og velkommen hit inn. Jeg er selv ikke så aktiv her inne lenger. Syns ikke jeg har så mye tid til det. Og når solen skinner er vi ute og går, Theodor og jeg! Men jeg stikker jevnlig innom og følger med da... Hyggelig å se at flere finner veien inn hit. Det er definitivt hyggeligerer med mere liv!!!!
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 hej hej...i farten...har heller ikke tid, egentlig, men kan ikke helt undvære det. Når de små kære sover, er der jo så meget der skal ordnes, eller man skal have en lur eller en gå- eller indkøbstur. Linnea sover NU...så jeg skal lige....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå