Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #1 Skrevet 23. mai 2006 Hva syns dere fedre om det å være med på fødselen, og hvorfor er dette intri? Blir selv alenemamma og far til mitt barn oppfører seg og har oppført seg som er dritt. Uansvarlig, stiller ikke opp og gir faen. Men en ting har han fått for seg, det er at han vil være med på fødselen. Selv vil jeg ikk eha ham der, vil ikke ha med en person som får meg til å føle meg utrygg og som ikke bryr seg. (dumpet meg etter graviditeten kom) Så hvorfor i all verden vil han være med? Er det dårlig av meg å ikke ville ha ham der?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #2 Skrevet 23. mai 2006 Vil du ikke ha han med så ikke ta han med!! Har selv ikke så veldig lyst at sambo skal være med, men kan liksom ikke nekte han (vært sammen i 5 år). Er kanskje litt egoistisk men føler at jeg har nok å konsentrere meg om.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #3 Skrevet 23. mai 2006 syns bare det er så utrolig kjipt at det blir jeg som blir sett på som dens tore stygge ulven som ikke "inkluderer" pappan osv... Han har fått være med på UL og tilbud om å være med ang innkjøp osv. Men neida, gidder ikke det sistnevnet, han driter i det... Blir så frustrert. Skjønner ikke hva som foregår i hodet hans!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. mai 2006 #4 Skrevet 24. mai 2006 Så vidt jeg har forstått har man nok å konsentrere seg om under fødselen, om man ikke skal føle seg ubekvem med den man har med seg inn på fødestua også. Det er ingen menneskerett for far å være med inn, i hvert fall ikke når han har oppført seg som han har gjort! Ta heller med deg noen du stoler på, sånn som moren din eller en god venninne. Man trenger støtte og oppbacking og når han ikke har gitt deg det i svangerskapet ville jeg ikke ha stolt på at han gjør det under fødselen heller. Tenk på deg selv og babyen din - og ikke ha dårlig samvittighet for det heller! Masse lykke til!
førstefødt, 31 år, Bergen Skrevet 24. mai 2006 #5 Skrevet 24. mai 2006 Høres mer ut som "sensasjonslyst" fra hans side, enn at han har noe omsorg for deg eller barnet. Du skal selvfølgelig ikke føle noe press om at han skal være med, tvert imot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå